Skärp er Rapha 420 euro för en tröja!
http://www.rapha.cc/eu/en/shop/reflective-crew-neck/product/RCR01XX
Seriöst....! 420 euro för en crew neck.
Seriöst....! 420 euro för en crew neck.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jeppe_E sa:Ful var den med. Men det finns en gmälltråd.
DT sa:Extremely limited edition, we have produced just 75 individually numbered pieces.
Ååååh.
*Add to basket*
Rock sa:Om priset inte passar så är det väl bara att låta bli att köpa? Det finns massor med cykeltröjor på marknaden att välja på.
Henrik_E sa:Att de vågar ha andra målgrupper än dig.
castrello sa:Rock sa:Om priset inte passar så är det väl bara att låta bli att köpa? Det finns massor med cykeltröjor på marknaden att välja på.
Är det förbjudet att raljera om att priset är lite absurt?
NLC sa:castrello sa:Rock sa:Om priset inte passar så är det väl bara att låta bli att köpa? Det finns massor med cykeltröjor på marknaden att välja på.
Är det förbjudet att raljera om att priset är lite absurt?
Självklart. Men då kan man ju börja med alla överprisade muppcyklar som finns där ute.
castrello sa:Är det förbjudet att raljera om att priset är lite absurt?
staine sa:Jag tycker Tørm är lite överreklamerat. Ganska dyrt, helt ok kvalitet. Men inte är det Rapha inte.
Cykelkläder och snobbmärke är ju därför man cykl arAnton_95 sa:Vad är det med rapha och cyklister igentligen?
Är det bra cykel kläder eller är det bara ett snobb märke för dom som är 30+?
Mr Orange sa:Man cyklar i Rapha av samma anledning man sportar en Omega på krogen. Visst är det bra kvalité, men det är inte huvudanledingen...
Är du trög eller? Brudar skiter i/fattar inte klockor. Omegan har man för att flasha för andra snubbar.Konkret sa:Mr Orange sa:Man cyklar i Rapha av samma anledning man sportar en Omega på krogen. Visst är det bra kvalité, men det är inte huvudanledingen...
Inget av mina krogragg har smekt min klocka på natten. Jag är beväpnad med stor kuk istället.
Det är ju det 'Konkret' gör med...Mr Orange sa:Är du trög eller? Brudar skiter i/fattar inte klockor. Omegan har man för att flasha för andra snubbar.Konkret sa:Inget av mina krogragg har smekt min klocka på natten. Jag är beväpnad med stor kuk istället.Mr Orange sa:Man cyklar i Rapha av samma anledning man sportar en Omega på krogen. Visst är det bra kvalité, men det är inte huvudanledingen...
Mr Orange sa:Är du trög eller? Brudar skiter i/fattar inte klockor. Omegan har man för att flasha för andra snubbar.Konkret sa:Mr Orange sa:Man cyklar i Rapha av samma anledning man sportar en Omega på krogen. Visst är det bra kvalité, men det är inte huvudanledingen...
Inget av mina krogragg har smekt min klocka på natten. Jag är beväpnad med stor kuk istället.
Bättre inse att man saknar humor än tro att man är roligKonkret sa:Mr Orange sa:Är du trög eller? Brudar skiter i/fattar inte klockor. Omegan har man för att flasha för andra snubbar.Konkret sa:Mr Orange sa:Man cyklar i Rapha av samma anledning man sportar en Omega på krogen. Visst är det bra kvalité, men det är inte huvudanledingen...
Du verkar sakna humor. Ledsen om du och din omega tog illa upp.
Oranges svar till dig var ju betydligt roligare än din ursprungliga kommentar.Konkret sa:Mr Orange sa:Är du trög eller? Brudar skiter i/fattar inte klockor. Omegan har man för att flasha för andra snubbar.Konkret sa:Mr Orange sa:Man cyklar i Rapha av samma anledning man sportar en Omega på krogen. Visst är det bra kvalité, men det är inte huvudanledingen...
Makten sa:castrello sa:Är det förbjudet att raljera om att priset är lite absurt?
Nä, men det är ungefär lika fånigt som att raljera om att man inte har råd att köpa en Bentley.
Din ekonomi räcker tydligen inte för att du ska skita i priset, så låt då bli.
Henrik_E sa:Oranges svar till dig var ju betydligt roligare än din ursprungliga kommentar.Konkret sa:Mr Orange sa:Är du trög eller? Brudar skiter i/fattar inte klockor. Omegan har man för att flasha för andra snubbar.Konkret sa:Mr Orange sa:Man cyklar i Rapha av samma anledning man sportar en Omega på krogen. Visst är det bra kvalité, men det är inte huvudanledingen...
desmo sa:staine sa:Jag tycker Tørm är lite överreklamerat. Ganska dyrt, helt ok kvalitet. Men inte är det Rapha inte.
£59 för en långärmad tröja i ull är väl rätt okej?
Men jag hör av du säger om kvalitet.
Några andra förslag?
Ja, de blir ju det när folk så uppenbart tar åt sig som du gjort.Konkret sa:Henrik_E sa:Oranges svar till dig var ju betydligt roligare än din ursprungliga kommentar.Konkret sa:Mr Orange sa:Är du trög eller? Brudar skiter i/fattar inte klockor. Omegan har man för att flasha för andra snubbar.Konkret sa:Mr Orange sa:Man cyklar i Rapha av samma anledning man sportar en Omega på krogen. Visst är det bra kvalité, men det är inte huvudanledingen...
Jo personliga påhopp har ju alltid varit roligt.