Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
skogsvakt sa:Finns det nån tråd ang seedning till vasan? Kan nån länka isf. Så kan jag ta diskussionen där. Det jag undrar är om det är fakta att det har blivit hårdare konkurrens i leden? Jag körde vasan för ca 5 år sen o då i led 2. Nu känns det som jag har bättre form men är en bra bit (7-8 min på seedningslopp ) från att ta mig in i led 2. Hur är det för er andra?
skogsvakt sa:Finns det nån tråd ang seedning till vasan? Kan nån länka isf. Så kan jag ta diskussionen där. Det jag undrar är om det är fakta att det har blivit hårdare konkurrens i leden? Jag körde vasan för ca 5 år sen o då i led 2. Nu känns det som jag har bättre form men är en bra bit (7-8 min på seedningslopp ) från att ta mig in i led 2. Hur är det för er andra?
skogsvakt sa:Finns det nån tråd ang seedning till vasan? Kan nån länka isf. Så kan jag ta diskussionen där.
jasonb sa:Får man fortfarande köra på en CX i motionsklassen?
jasonb sa:Får man fortfarande köra på en CX i motionsklassen?
Mavve sa:Hoppas jag, det har jag iaf tänkt att köra på i år igen.
jasonb sa:Mavve sa:Hoppas jag, det har jag iaf tänkt att köra på i år igen.
Vad bra. Tips på däck storlek och tread?
Jag vet inte om jag vill ha mer grepp (Specialized Terra Pro 33 mm) eller mer grusvägsvänliga däck Specialized Trigger Pro 33 mm). Eller en blandning med mer grepp fram än bak...