Snart är det vinter!

Atlas

Aktiv medlem
Snart är det vinter!
Tänkte bara påminna er, är alla redo?

vinter.jpg ht=544
 
Snart är det vinter!
Jag sitter och letar bra flaskor för förvaring av batterierna till min lampa. Svårare än man kan tro.

Jag ser faktiskt fram emot att få cykla lite i mörker igen!
 
Snart är det vinter!
Jag är redo. För bara en timme sedan limmade jag fast 30 dubbar till mina 4 29-tums vinterdäck, dubbar som lossnade förra vintern.
 
Snart är det vinter!
Rippa skrev:
-------------------------------------------------------
> Är det på vintern man sysslar med yoga?

Jajjamensan, medans de däringa tuffingarna cyklar runt som dårar i skogen. Galningarna.
 
Snart är det vinter!
Åh, vad härligt det ska bli att få ha cykelbanorna för sig själv. Då kan man få upp pulsen rejält mest hela tiden. Vinter. Bring it on!
 
Snart är det vinter!
Trevliga minnen absolut! Körde oetzi 2007. Eller körde och körde, avbröt vid bålsta (pendeln hem). Klarade inte av att hålla tempot. En upplevelse var det vilket som!
 
Snart är det vinter!
Tack för påminnelsen Pär!

Fick precis tummen ur och beställde ett par nya pistspett till vinterns stenhårda manchesterpister. Utförsäljning på tyska webshoppar är bra skit :-)
 
Snart är det vinter!
Stumpy skrev:
-------------------------------------------------------
> Nissen: Såg du om någon tysk hade några Völkl
> Tigershark billigt?

Det närmaste jag hittar är ett par 10 Foot.

Inte helt rätt men bra pris i alla fall! :-)
 
Snart är det vinter!
Nissen skrev:
-------------------------------------------------------
> Inte helt rätt men bra pris i alla fall! :-)

Bra pris?!?!? Vet du hur mycket cykelsaker man får för dom pengarna??? ;o)
 
Snart är det vinter!
Jag köpte en beggad takbox i helgen. I vinter blir det massa slalom! =) Längtar verkligen! Nån som har ett par schyssta puder-lagg ni vill bli av med?
 
Snart är det vinter!
Fy fan!

Jag hatar verkligen vintern. Det enda som är bra med vintern är att man kan cykla med regnkläder utan att det blir för varmt, samt att man slipper trängas med mobiltjötande vingelpellar på cykelbanorna...
 
Snart är det vinter!
Jag är impad av eran inställning i frågan. Det verkar alltså som vintern går att genomlida... Jag ser iofs oxå stort fram emot en repris:

itunnan.jpg ht=544
 
Snart är det vinter!
erik h skrev:
-------------------------------------------------------
> Atlas skrev:
> > Jag ser iofs oxå stort fram emot en repris:
>
> Håller Ville i en stavmixer?

Han rör om i grytan tror jag...
 
Snart är det vinter!
Tänk om det ändå kunde bli vinter någon gång så man fick nöta...

mil efter mil på frusna vägar med vintercrossen...
081125_IMG_0284.jpg ht=725



081231_IMG_0383.jpg ht=725



081121_IMG_0271.jpg ht=725



hmtb_081122_IMG_0272-1.jpg ht=544




mil efter mil i ett hårt endurospår med MTBn...
hmtb_090106_IMG_0424.jpg ht=544



090106_IMG_0434.jpg ht=725



090106_IMG_0436.jpg ht=725



090106_IMG_0438.jpg ht=725




//Källis
 
Tillbaka
Topp