Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag tycker att den snyggaste gaffelfärgen som någonsin har gjorts är gamla mag 21 sl ti .Polerad guldfärg.Tror att det fanns en judygaffel med samma färg .
hmm... såg en rosa dc-gaffel med svarta innerben. den var riktigt grym.
satt på en matchande rosa glittrig banshee. allt gick i svart och rosa.
vill också ha en rosa gaffel...
Polerat alu/silver är också helt OK (en på WW-forumet som putsat sin Fox)
Liksom svart (den putsade Foxen blev lackerad svart till sist)
Kolfiber är snyggt, särskilt om det är en Pace. Den med titan kostar mindre än vad jag trodde att den skulle göra, under 3000 kr.
På gamla gafflar gick kronan i många fall att ta bort. Det kom en hel del kronor från olika tillverkare under det (färg)glada -90 talet. Denna är rätt läcker, om man gillar lila.
Eric W skrev:
-------------------------------------------------------
> Både Jonas och rejser har en bra poäng där. :)
> ROSA is the shit!!
>
> http://img.photobucket.com/albums/v435/da_EriC/Bro
> oklynMachineworksRosa.jpg
Jag gillar nog bäst när ram och gaffel har samma lack/ytbehandling. Inte så vanligt nu när alla cyklar har standard dämpargafflar.
Jag tror DeKerf var rätt bra på att lacka om gafflar. Hittade bara den här bilden:
Har för mig att jag sett betydligt snyggare hardtails i MBA för några år sedan.
För ett tag sedan lekte jag lite med gaffelskydden till storsläggan. Blev sådär.
Med lite planering hade det nog blivit bättre! Men nu har man ju slut på alla häftiga klistermäken...
Buu eller Bää?