Snyggaste hojen på Happy!

Jeppe_E

Aktiv medlem
marr sa:
mikipedia_ sa:
Rattnalle sa:
Det var ju det där med att nominera sin egen cykel också. Annars har jag två att nominera.. Ens egna ögonstenar är ju alltid snyggast :)

Kräver vi inte lite mer av fotot för att ha en chans att vinna också? :)
Klart vi kräver bra foto!
Den där Treken är riktigt läcker, men måste säga att Marrs Codein blev sjukt fin med allt orange!
@marr fixar du en bild själv?
En liten bild då, men känner inte riktigt att jag platsar här. Bland generiska scottar osv....

Jag tycker nog att vinnaren annars finns nånstans i stålcykel tråden. Där är några RIKTIGT fina bitar!

Mmm mumma.. jättefin den däringa. Men den hade varit ännu snyggare med orangea detaljer på sadeln :p

erik h

Aktiv medlem
Men näst efter Leos Bullit har ju Boe känsla för feeling alltså.

Minst lika fin var ju hans Karate Monkey när den var nybyggd, fast de bilderna har rostat bort från internet.

marr

Moderator
Forumvärd
Jeppe_E sa:
marr sa:
mikipedia_ sa:
Rattnalle sa:
Det var ju det där med att nominera sin egen cykel också. Annars har jag två att nominera.. Ens egna ögonstenar är ju alltid snyggast :)

Kräver vi inte lite mer av fotot för att ha en chans att vinna också? :)
Klart vi kräver bra foto!
Den där Treken är riktigt läcker, men måste säga att Marrs Codein blev sjukt fin med allt orange!
@marr fixar du en bild själv?
En liten bild då, men känner inte riktigt att jag platsar här. Bland generiska scottar osv....

Jag tycker nog att vinnaren annars finns nånstans i stålcykel tråden. Där är några RIKTIGT fina bitar!

Mmm mumma.. jättefin den däringa. Men den hade varit ännu snyggare med orangea detaljer på sadeln :p
Sån här jäkla internet mobbing, finns överallt :p

Tiki

Aktiv medlem
Crossmax sa:
Tiki sa:
Den nya Meta AM 4.2 tillhör i alla fall definitivt den snyggare skaran av cyklar på Happy. Hög vill-ha-faktor på den!

http://www.commencal-store.co.uk/PBSCCatalog.asp?CatID=3044348
Tror du missuppfattat vad "på Happy" innebär i den här tråden...
------------------------------------------------
He he sorry jag har missuppfattat det hela! Inlägget blir några månader för tidigt, men det är nog högst sannolikt att den dyker upp här ändå efter hand när någon köpt en. ;-)

Rattnalle

Aktiv medlem
Orwar sa:
Rattnalle sa:
Tänkte faktiskt posta din oranga Bird men iddes inte leta efter bild. Så du kan gott få posta den. Väldigt stiligt med vit gaffel, icke-böjda rör och icke-svarta fälgar.
Jag ser det som att jag bara letar fram bilden åt dig då..
Här är min:

Men jag tycker att sambons blev minst lika snygg (den är ju faktiskt inte min så jag kan nominera den skamlöst) :)

pkarlsson

Medlem
Rattnalle sa:
Orwar sa:
Rattnalle sa:
Tänkte faktiskt posta din oranga Bird men iddes inte leta efter bild. Så du kan gott få posta den. Väldigt stiligt med vit gaffel, icke-böjda rör och icke-svarta fälgar.
Här är min:
Planerade du länge innan du fick det superkortet på din fantastiska cykel? Riktigt fin.

Rattnalle

Aktiv medlem
pkarlsson sa:
Rattnalle sa:
Orwar sa:
Rattnalle sa:
Här är min:
Planerade du länge innan du fick det superkortet på din fantastiska cykel? Riktigt fin.
Enda planeringen var att ta med kameran faktiskt. Någon sorts tanke om att fota cykeln medan den var ny och fin fanns såklart också. Resten var tur med stigval och att jag tog mig ut genom dörren.

Kortet är lätt redigerat, jag har släckt den gröna färgkanalen nästan helt. Vassen eller vad det nu är är ganska knallgrön egentligen och det såg rätt häftigt ut i snön vilket var anledningen till att jag tog bilden till att börja med. Väl hemma sen tyckte jag att det gröna tog över för mycket.

me.I.am

Aktiv medlem
Rattnalle sa:
Orwar sa:
Rattnalle sa:
Här är min:
Har ni likadana träningskläder också :)
Läckert foto på den orangea.

pkarlsson

Medlem
Rattnalle sa:
pkarlsson sa:
Rattnalle sa:
Orwar sa:
Rattnalle sa:
Här är min:
Enda planeringen var att ta med kameran faktiskt. Någon sorts tanke om att fota cykeln medan den var ny och fin fanns såklart också. Resten var tur med stigval och att jag tog mig ut genom dörren.

Kortet är lätt redigerat, jag har släckt den gröna färgkanalen nästan helt. Vassen eller vad det nu är är ganska knallgrön egentligen och det såg rätt häftigt ut i snön vilket var anledningen till att jag tog bilden till att börja med. Väl hemma sen tyckte jag att det gröna tog över för mycket.
Var snön jag tänkte på. Faller fint ihop med det vita på cykeln.

Magnus.Bovall

Aktiv medlem
Jag nominerar mina egna cyklar även om man inte får
Firsten och en renoverad Peugeot mont blanc
Men dom snyggaste av dom alla kommer att byggas i vinter och denna gång blir det i stål
Så varsågod att dreggla åt bild 3och 4.
En till mig och en till sambon.
/M

Bilagor

desmo

Aktiv medlem
Magnus.Bovall sa:
Men dom snyggaste av dom alla kommer att byggas i vinter och denna gång blir det i stål
Så varsågod att dreggla åt bild 3och 4.
En till mig och en till sambon.
/M
Ser fram emot en byggtråd!
Gärna med mycket vägledning/tips då jag själv i framtiden hemskt gärna skulle vilja bygga själv men nu står utan garage.

AddeN

Aktiv medlem
Japp en högkvalitativ Kinasadel. Samma som 42Hz länkar till. :)

Det sjuka är att han inte ens satt på sadeln utan smällde styret i ett träd, fick kast på cykeln och lyckades hoppa av och cykeln snodde runt och landade med sadeln först in i en trädstam. Galet att den totalskrotade så mycket av det! Jag skulle inte våga använda en sådan där nu. ;P

Henrik83

Aktiv medlem
Jag har ingen bild, men Bullit’s helstela SS pangar bra högt i min värld. Nån annan får smygfota på en tisdagsride i Hellas.
Lätt en av den snyggaste cyklarna jag nånsin skådat.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer