storfiskarn
Aktiv medlem
Snyggaste hojen på Happy!
+1lundatok sa:Även Egress hojar brukar ju slå det mesta.
+1lundatok sa:Även Egress hojar brukar ju slå det mesta.
+1storfiskarn sa:+1lundatok sa:Även Egress hojar brukar ju slå det mesta.
Precis den jag tänkte på.Crossmax sa:+1storfiskarn sa:+1lundatok sa:Även Egress hojar brukar ju slå det mesta.
Den där är vansinnigt fin! Blir så imponerad av folk som kan smeka ihop rör så där.storfiskarn sa:Precis den jag tänkte på.Crossmax sa:+1storfiskarn sa:+1lundatok sa:Även Egress hojar brukar ju slå det mesta.
Perverst läcker!
BMC? Ja, det blir snyggt. Köpt smak är också smak som mamma alltid sa.NickPick sa:Fin, men Den platsar knappast i den här tråden.
Båtbensbudet, egress, dangerholm är ju givna.
Han som bygger fina och stilrena cyklar och heter typ Markus platsar nog också. Visst det är ju ihopplock med hög budget men det blir ju riktigt bra. Alla har ju inte sinne för estetik.
Haha, tänkte samma. Tycker dock att det är för få FS mountainbikes i denna tråd, de HT som postas är ju grusvägsracers!marr sa:Tycker fortfarande att min är fin, men får ju inte posta sin egen :p
För mig ser mest ut som en vanlig undercentral på Icas kylanläggning.Hasse#7 sa:
Jag gillar hantverket och hur man har optimerat styrka efter förutsättningar. Snygga lvg vimlar det ju av. Allt från Båtbensbudet och JS2000 tex vinner.Raggamuffin sa:För mig ser mest ut som en vanlig undercentral på Icas kylanläggning.Hasse#7 sa:
Emilh's Ritchey med Zipparna är snyggast, hittade ingen bra bild när jag sökte.
Finns det fler bilder på skönheten som jag postade en bild på ovan?Egress sa:Nu sitter jag här och rodnar lite.
Tack!
Jovisst finns det fler bilder. :)Crossmax sa:Finns det fler bilder på skönheten som jag postade en bild på ovan?Egress sa:Nu sitter jag här och rodnar lite.
Tack!
Faktiskt.Rut-66 sa:Jepp, den av Egress är snyggast här.