Södertälje 40-milare (18/5)
Hasse#7 sa:
+2
Lycka till alla!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hasse#7 sa:
emilh sa:Fikagrupp sitter och väntar på mat i Norsholm. Det blåser.
Hasse#7 sa:emilh sa:Fikagrupp sitter och väntar på mat i Norsholm. Det blåser.
Kapten Billes?
emilh sa:Hasse#7 sa:emilh sa:Fikagrupp sitter och väntar på mat i Norsholm. Det blåser.
Kapten Billes?
Japp. Maten smakar som den ser ut, när man väl får den.
Pii sa:En liten men finsk gruppetto bestående av Peder och Mikko unnar sig en kopp kaffe i Norsholm
Sista tredjedelen kvar bara alltså. Ska man gissa att ni dessförinnan fick en liten pulshöjare i hopp om att hinna med färjan? ;-)emilh sa:Stegeborg. Missade såklart färjan med en minut.
I runda slängar 11 mil kvar och klockan strax efter sex - hinner ni "hem" till tio?emilh sa:Hann med nästa färja med en minuts marginal, så det jämnar ut sig.
bigmollo sa:Så galet avis. Kör så det ryker så dricker jag vin här på Ekerö för er skull!
Hasse#7 sa:Pii sa:En liten men finsk gruppetto bestående av Peder och Mikko unnar sig en kopp kaffe i Norsholm
Är det båda mina companeros från förra året? Pii och Ooh?
Pii sa:Hasse#7 sa:Pii sa:En liten men finsk gruppetto bestående av Peder och Mikko unnar sig en kopp kaffe i Norsholm
Är det båda mina companeros från förra året? Pii och Ooh?
Bra gissat! :)
Nu äter vi burgare vid Stegeborg.
Steel is Real sa:Slutstämpling ?
Schlocum sa:Oklart hur många mil den underställströjan har gått, men det drar ihop sig mot de sista :-)
Peth sa:Gött! Ni ser ju inte ens trötta ut.
Är det (cykel-)Hulken som tagit i så att tröjan gått sönder? ;-)Schlocum sa:Oklart hur många mil den underställströjan har gått, men det drar ihop sig mot de sista :-)
ooms sa:Vill inte förstöra stämningen, men smhi:s radar visar att ett område med kraftigt regn el skurar och åska just nu rör sig in längs ostkusten, sträcker sig typ fr Västervik upp mot Nynäshamn. Ser dock ut som det kraftigaste regnet hamnar söder om Norrköping och mer skurbetonat i norr.
https://www.smhi.se/vadret/nederbord-molnighet/radar-blixt#colorblind=false,layerselected=5min