Yonna
Aktiv medlem
Söker en galen fatbiker och bikerafter :)
TorakP sa:Bada naken???? YES I'm coming!!! :D
:)
Om du kommer kan du då också ta med 1-2-3 superlim? För jag limmade min sko men tror att den andra skon är också sönder nu. Vet inte om limmet håller länge, skorna har ju ett hårt fatbikeraftliv, de är ofta blöta och skitleriga. Jag kan förstås också försöka hålla dem ihop med spännband men det ser lite fattigt ut och det är jag ju inte alls ;)
Om man kollar inte så noga ser skorna jättevackra, modern, funktionella och riktigt bikeraftprofessionella ut. Eller hur?
Men om man zooma i, åj det är lite bedrövligt :(
BTW, instagramma du? Vill gärna följa dej :D
Härligt tråd! Utan tvivel det bästa på Happy! ?
Tack :)
Jag har Instagram men jag glömmer alltid använda. Egentligen har jag aldrig använd, det var en kompis som skickade på en dag 100 av mina bilder och det var meningen att jag skulle fortsätta med detta men tyvärr är jag inte så aktiv i social media. Har inte så mycket tid för digitalsnack, internetcykling och sånt.
Det är också att OM jag vill vara en aktiv socialmediabrukare då vill jag inte bara läsa på forum, Twitter, Facebook, Instagram etc. Man kan inte bara ta, man får också ge tillbaka, tycker jag iaf, för så är ju hela livet. Och det är även roligare och det håller trådar/forum i liv. Jag känner tex nån som ofta klagar att det finns många tråkiga trådar på Happy, men själv skriver han nästan aldrig nåt. Kanske han har ingenting att säga, inga åsikter, erfarenhet och glädje att dela med sig. Men ändå kan han ge fint respons på ett fint inlägg, det kostar ju ingenting, Bara slå på tangentbordet :)
Men ska försöka skicka några bilder på Instagram, om jag kommer ihåg hur man gör. Får man också skicka gamla bilder, tex från Svartån och Nittälven? Jo, jag vill ju inte göra fel ;)
Jo det är en bra fråga. Finns det en Gissa-var-jag-är tråd på Happy för då kan jag skicka några Hjälp-jag-är-vilsen! bilder? Nån som vet tex vad den vackra bron heter? Eller egentligen är dem två broar. De måste vara gamla:Var är du nånstans??
Mycket jobb att bygga, och många sten också.
Den lilla bron har många krull på staketet:
Och allt är vackert skev: