Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Min plan är nog att ha dubbla hjul-uppsättningar. Den verkar ju kunna härbärgera 32-34 mm däck, så det är ju ett fint att ha ett alternativ-par att slänga på för tex rundor nere i alperna på dålig asfalt, samt grusvägsrundorna hemma. Känns ju som att med två olika hjulpar så får man en cykel som fungerar för all cykling i alla typer av landsvägsorienterade miljöer.Den är rolig och sprättig och krisp. Jag tänker liksom inte på den. Hojen är som en förlängnining av mig. Svårt att beskriva...
Att det i recensioner skrivs att den är så otroligt bekväm beror på att den serveras med bomullsdäck på 28 mm.
Med ett par 24 mm Pirelli eller Vittoria, blir den mycket roligare. Tycker jag.![]()
Kanske denna annons kan vara intressant för dig?Funderar på ny cykel, och Aethos är ju lockande. Sannolikt inte S-Works dock, utan nöjer mig nog med Pro-nivån.
Det bidde en Pro. Har bara rullat runt någon kilometer för att testa inför köpet, men 28:orna som sitter på original (Spec egna) känns ju väldigt mycket mer ballongdäck jmf conti-28:orna jag har på ”den gamle”.Den är rolig och sprättig och krisp. Jag tänker liksom inte på den. Hojen är som en förlängnining av mig. Svårt att beskriva...
Att det i recensioner skrivs att den är så otroligt bekväm beror på att den serveras med bomullsdäck på 28 mm.
Med ett par 24 mm Pirelli eller Vittoria, blir den mycket roligare. Tycker jag.![]()
Är i Bassano del Grappa, men rör mig snart vidare mot Levico Terme för cykling och sedan vandring. Cykeln dök upp begagnad på buycycle som av en slump 5 mil från min första planerade övernattning på väg ner (kör bil ner, cyklar någon vecka innan sambo kommer ner med flyg) så det föll liksom bara på plats.Oj, snabba bud! Var är du?
Haha vilken drömsemester! Grattis till fin hoj!Är i Bassano del Grappa, men rör mig snart vidare mot Levico Terme för cykling och sedan vandring. Cykeln dök upp begagnad på buycycle som av en slump 5 mil från min första planerade övernattning på väg ner (kör bil ner, cyklar någon vecka innan sambo kommer ner med flyg) så det föll liksom bara på plats.