mikipedia_
Aktiv medlem
Specialized Enduro - The tråd
Rydell sa:Rydell sa:mikipedia_ sa:Rydell sa:mikipedia_ sa:Rydell sa:mikipedia_ sa:mikipedia_ sa:Rydell sa:mikipedia_ sa:Jimel sa:Är det en nw, tyckte inte det såg ut som det ?
Men behövs styraren då? Känns onödig
Original sitter sram xsync, jag nötte ut min och köpte en ny fast i stål. Sen har jag precis köpt en 77design styrare å taco istf original;-)
Vart köpte du tacon?
77designz den med. Finns länk imarrs byggtråd.
Annars är oneups nya styrare å taco väldans snygg. Iaff styraren som är grön, men tacon är i plast. Dom kostar typ lika iaf.
Plast låter sisådär ?
Ja typ. Men det hade vart gött med nå grönt på min hoj:-)
77 tacon är iaf i prima aluminium.
Noob fråga funkar den här
http://77designz.com/product/crash-plate-34t
Ja den funkar. Men vill du ha kvar styrare, vilket du borde. Måste du även köpa en sån då dom använder sa,ma monteringshål passasr inte den gamla du har nu.
Såg det igårkväll när jag kikade på cykeln :) men tack för tipset hade jag glömt att kolla på cykeln så hade nog en taco varit beställd och jag hade grinat illa ;)
Kollade på 77 designz kedjeförare. Dom har ju ett hål för att fästa den i cykeln så du kan fästa tacon. Är det inte bara att plocka fram bågfilen och modifiera den gamla kedjeföraren så att den bara får ett hål ? Måste ju bli lika samma ? ;)
Vist kan det funka. Men fastnar du i nån gren lr vad som kanske styrarenviker sig å havererar kedjan? Typ.
77s styrare är tunnare vod nedre inf så du får med tacon i samma bult och sen en distansbricka på bakre infpunkten.