Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Helt omöjlig för mig att spåra var det, fick ett sms "att ett paket levererades imorgon mellan 8-16".Undrade vad det var för fuffens fraktbolag som Biker-Boarder använde, man sen fattade jag..
Visa bilaga 849386
Är den ljusblå eller grå?Jahapp, då kom det en 8 Evo i morse. Hjulen som medföljde monterades aldrig, men vägdes med kassett, skivor och slangar:
Visa bilaga 850971
Skivorna flyttades till ett par andra hjul med kassett som låg och drällde. Det blev lite bättre:
Visa bilaga 850972
Sen var det bara att börja skruva, och en kort stund senare var den komplett med flaskställ och pedaler.
Visa bilaga 850973
Slutsiffra på vågen:
Visa bilaga 850974
Ljusblå. Bluey heter han.Är den ljusblå eller grå?
Jag har under många år åkt med Brian bak, och 120mm gaffel typ fox34 sc. Det har varit den bästa kombinationen under dem åren.Hej Episka gänget. Hur upplever Ni Epic 2022ish mot Epic Evo 2022ish? Jag undrar om bakfjädring fungerar som på preCovid årsmodeller, som jag upplevde som Hardtail-aktig, men det är kanske pga Brain? Giller inte den IAF. Har någon åkt standard Epic med en vanlig dämpare med typ Bike Yoke linken kanske?
Jag är en amatör, som ska använda den som heldämpad nr2. Har en Enduro och har en HT. Vill ha en stigcykel/ långtur hoj med plats för 2 vattenflaskor i fram triangeln och undrar om jag “måste” ha en evo, eller om stadard modernt Epic äter upp rötter tillrâckligt bra :) har tekniken både uppför och utför, har dock inte så mycket kraft i benen.Jag har under många år åkt med Brian bak, och 120mm gaffel typ fox34 sc. Det har varit den bästa kombinationen under dem åren.