Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Finns det något gym eller liknande i centrala/västra Gbg där man betala för enbart spinning utan att få pilates, bodypump och skrot på köpet? Finns det studentrabatt är det ännu bättre.
/Erik
Friskis & Svetto kanske? Har tidigare sett att F&S erbjuder "en-aktivitetskort" för gym, spinning eller hopp-och-skutt-med-en-käck-instruktör men jag vet inte om det finns längre?
Men om man är student, som sagt så är det 2600 kr för ett år, med ALLA aktiviteter.
F&S tog bort det enskilda spinningkortet förra hösten, då kostade det 2300 :-
Fysiken. Tror de har spinning nere på Kaserntorget nu.
Kör själv på Fysiken Gibraltargatan, men man får se till att välja rätt instruktör... några är ok andra inte. Vet inte hur det är nere på Kaserntorget.
Körde en hel del spinning på Fysiken Gibraltar i våras men blev tvungen att ge upp då cyklarna vibrerade så mycket att mina fötter domnade fullständigt efter en halvtimme. Jag påpekade detta flera gånger och prövade säkert 10 olika cyklar innan jag gav upp. Enligt instruktörerna var jag den enda som påpekat detta och deras enda rekommendation var att jag skulle undvika just de kombinationerna av kadens och motstånd som orsakade problemen.
Dock var den lilla norska instruktösen riktigt, riktigt söt! :)
zarkov skrev:
-------------------------------------------------------
> Körde en hel del spinning på Fysiken Gibraltar i
> våras men blev tvungen att ge upp då cyklarna
> vibrerade så mycket att mina fötter domnade
> fullständigt efter en halvtimme. Jag påpekade
> detta flera gånger och prövade säkert 10 olika
> cyklar innan jag gav upp. Enligt instruktörerna
> var jag den enda som påpekat detta och deras enda
> rekommendation var att jag skulle undvika just de
> kombinationerna av kadens och motstånd som
> orsakade problemen.
>
> Dock var den lilla norska instruktösen riktigt,
> riktigt söt! :)
Ja de cyklarna är inte någon höjdare. Jag har haft problem med att några ändrar motstånd "av sig själva", mycket irriterande. Dessutom är det allt som oftast outhärdligt varmt i salen.
Klabbebabbe skrev:
-------------------------------------------------------
> bigmollo skrev:
> --------------------------------------------------
> > Har spinning kommit till Göteborg? Stort.
>
>
> rätta mig om jag har fel men det var Gbgare som
> tog spinning till Svedala,
ja, det kan nog vara en lagom avancerad målsättning, det borde de klara av