Spinning ...

Spinning ...
Randonneur skrev:
-------------------------------------------------------
> 3 Belpils och mitt huvud spinner

he he, antingen det eller en svettig lokal i vasastan.

Spinning ...
landala? nja, vasastan i stockholm, på vanadis sport närmare bestämt. brukar ses gormandes på kth-hallen också.

om man tror att spinning är samma sak som cykling får man nog tänka om, det är två helt olika verksamheter.

Spinning ...
Körde ett pass igår, "Movie-cycling" som han kallade det, han hade filmat en sträcka (nånstans i Värmland) som man såg, så det var inte lika tråkigt som de vanliga "imaginära" backarna...

Fotrfarande torrcykel med lite skvätt var det allt... :)

Spinning ...
Hurvida spinning är kul eller inte beror ganska mycket på instruktören tycker jag, en bra instruktör och bra musik kan göra passen ganska inspirerande faktiskt! Falerar båda dem faktorerna så får man fan ha pigga ben för att det ska vara skoj! :-)

Spinning ...
OK, var "fel" Vasastan då....

Om instruktörerskan är söt hjälper det ju till också.... eller så blir det snedfördelning av blodflödet istället..... ;)

Spinning ...
hm, spinning? .... ler alltid lite extra varje gång jag cyklar förbi den lokala spinning lokalen..
massa människor som cyklar för glatta livet, men kommer ändå ingen vart, förstår inte det roliga?

Spinning ...
Dirty_rider skrev:
-------------------------------------------------------
> massa människor som cyklar för glatta livet, men
> kommer ändå ingen vart, förstår inte det
> roliga?

som alla kidsen i dörten, fram och tillbaka fram och tillbaka utan att komma någon vart.

eller alla landsvägssvetton, bara trampar och trampar, på släta vägar utan några hopp eller rötter.

det går nog att reducera de flesta aktiviteter så att det ter sig ganska larvigt. tur att det finns alternativ. om jag hade fått bestämma hade det varit lag på tävlingslicens och tröskelpass.

Spinning ...
Det sägs att under 1900-talets första hälft när stockholmarna började tillbringa sin semester ute i skärgården så kommenterade de bofasta det hela med -"äta ute och skita inne?!"

Tillbaka
Topp