team_hink_racing
Medlem
Stål!
Fick lite vibbar utav Panduro hojen, kommer inte ihåg det riktiga namnet dock och inte Google heller.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
team_hink_racing sa:Förstår att ni gillar den, det har ryckt till i köp fingret flera ggr när jag sett dessa på annons. När det sen kom ut ett ramkitt 3mil hemifrån var det bara att slå till!
Vet dock inte om det ska vara vit gaffel på den, men mina skills i att färglägga den i tex PS finns inte.
Skulle tex AlfaAlfa eller någon annan hjälpa hade det varit snällt. Jag kan såklart fota i annan vinkel och bakgrund om det skulle behövas!
EST sa:Grymt snygg Stooge!
us930 sa:DBS Daccordi gubbracer 1985, hottad med 7-delad kassett, Exage handtag och Shimano 600 vevparti, för nöjescykling i solsken...... Önödig, men skön!
Mvh Ulf S.
Peth sa:us930 sa:DBS Daccordi gubbracer 1985, hottad med 7-delad kassett, Exage handtag och Shimano 600 vevparti, för nöjescykling i solsken...... Önödig, men skön!
Mvh Ulf S.
Vaddå onödig?
En riktig läckerbit! Är bromshandtagen konverterade till aero-utförande?Kalle med K sa:Min gammla Conti från sent -86, Columbus SLX ram mycket C-record, Cobalto-bromsar och Chorusbedaller.Numera för bara väldigt speciella tillfällen
Kalle med K sa:Min gammla Conti från sent -86, Columbus SLX ram mycket C-record, Cobalto-bromsar och Chorusbedaller.Numera för bara väldigt speciella tillfällen
elllguapo sa:Gios är riktigt snyggt! samt jag tror att det kan vara i min storlek (57?)
Har du funderat på en vit sadel?
Vilka hjul - är det OpenPro?
h.wallin sa:Några fler stålcyklar. Har fler men ska fota när tillfälle ges.
igloo sa:Nu har Giosen gått på "diet" och är klar för 2019. Våren känns tyvärr extremt avlägsen just nu...
h.wallin sa:Några fler stålcyklar. Har fler men ska fota när tillfälle ges.
J2000E sa:igloo sa:Nu har Giosen gått på "diet" och är klar för 2019. Våren känns tyvärr extremt avlägsen just nu...
Kul att se en till med 10V index-spakar på ramen. Jag har kört med 10V styrändsreglage på denna tidigare men konverterade till ramreglage i somras.
Bar ends
PÄLLÄ sa:h.wallin sa:Några fler stålcyklar. Har fler men ska fota när tillfälle ges.
Kuwahara’n var riktigt fin. Även fast BMX-hojjar är mördarmaskiner med livsfarligt korta chainstays.
Möjligt att den här länken ligger någonstans på föregående 45 sidor (isf, sorry)
http://stahlrahmen-bikes.de
Mycket stål att surfa på.
Peth sa:Ett par bilder till:
Peth sa:Fairlight Strael, väntar spänt på första turen.
NickPick sa:Peth sa:Fairlight Strael, väntar spänt på första turen.
Mycket komfortabel :)
Jag har också en. Tänkte köpa snabba hjul till den och använda hunthjulen till CX dock.
glitch sa:Ursäkta keff vinkel på styret. Stressbytte en styrstam och hade inte tid att vinkla rätt.
Bob Jackson i vinterskrud.
glitch sa:Ursäkta keff vinkel på styret. Stressbytte en styrstam och hade inte tid att vinkla rätt.
igloo sa:glitch sa:Ursäkta keff vinkel på styret. Stressbytte en styrstam och hade inte tid att vinkla rätt.
Vågat däckval i rådande väglag ;)