Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mejten sa:Vill oxå gärna vara med att bidra i denna eminenta tråd, först ut är en Surly CrossCheck numera även med org gaffel, plan är att belöna den med lite växlar under våren, för lite landvägscykling som komplement senaste tillskott i garaget en Charge Cooker SS 29er, bytt till bättre bromsar än org, gillar tanken exentriskt vevlager hoppas bara det funkar i verkligheten! Tanken är att Chargen skall fungera som familje/vintercykel
Dude sa:Vackert MB-1 bygge Johan!
Men en MTB med ett mishmash av delar...!
Stum av förvåning med tanke på alla fina lvg-hojar du visat genom åren.
Men kanske är det ett friskhetstecken?
Hur som pryder dom ramen väl!
LesGrossman sa:sterud sa:Min springare av ädlaste metall.
Riktigt snygg! Är det en Poprad?
AndreasVH sa:Nyligen ihopskruvad Ritchey med Rival 1x11 och hjul från DCR i UK. Har kört några varv på Södertörn och är väldigt nöjd. Bagagevågen från Clas Ohlson säger 8,2 kg och det vore ju helt ok om det stämmer.
MatteXC sa:Mejten sa:Vill oxå gärna vara med att bidra i denna eminenta tråd, först ut är en Surly CrossCheck numera även med org gaffel, plan är att belöna den med lite växlar under våren, för lite landvägscykling som komplement senaste tillskott i garaget en Charge Cooker SS 29er, bytt till bättre bromsar än org, gillar tanken exentriskt vevlager hoppas bara det funkar i verkligheten! Tanken är att Chargen skall fungera som familje/vintercykel
CrossChecken ser fan ljuvlig ut! Får se om jag kan mygla ihop en sån utan att frugan märker ;)
Tills dess slängde jag ihop en pompino fixie
ceel sa:
qma sa:ceel sa:
Riktigt mäktig ram. 29" (eller 27,5+ om man gillar det), 65/74,7 grader HA/SA, 160 mm slag, lek/rejsgeometri, både snygg och billig. Skulle riktigt gärna provcykla en sån.
aki sa:Mycket snygg Ritchey där, Steel is Real
Steel is Real sa:@AndreasVH: Snygg Ritchey. Nu är vi tre här i tråden med samma ram. Här är min:
Slänger in mina andra stålisar också. Först ut en Kaffenback:
Får man visa fixies här också? De är ju i stål? Min Vivalo Njs:
Och sist "The Tank" En Volume Cutter v6:
lundatok sa:Skoxie alltså, fräsigt!
Applåder!e. sa:Senaste bygget, och första på väldigt länge...
e. sa:Senaste bygget, och första på väldigt länge...
Steel is Real sa:@AndreasVH: Snygg Ritchey. Nu är vi tre här i tråden med samma ram.
erik h sa:e. sa:Senaste bygget, och första på väldigt länge...
SÅDÄRJA
Customtitanfixie alltså?
e. sa:erik h sa:e. sa:Senaste bygget, och första på väldigt länge...
SÅDÄRJA
Customtitanfixie alltså?
Tyvärr inte titan, men det hade suttit fint...
retro sa:Budgetstålisen äntligen ihopplockad. Målet var 10 000 spänn. Blev väl 11 till slut.
Ska bli kul att cykla Campa.
Henrik1 sa:Kul tråd! Har fått förnyat cykel intresse i och med stål.
Ciöcc-San Cristobal. Uppskattar hantverket och åkkänslan.
J2000E sa:J2000E sa:Det blev en röd till.
Nu uppbyggd.