423Hz
Medlem
Stål!
Pauli sa:Version 2 2019
Lite samma bygge men andra hjul däck styrstam styre stolpe flaskhållare sadel dekaler....Ska kanske ut å rulla snart...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pauli sa:Version 2 2019
Lite samma bygge men andra hjul däck styrstam styre stolpe flaskhållare sadel dekaler....Ska kanske ut å rulla snart...
ejma sa:Barbapapa, en Chesini Olimpiade -96
En fining !ejma sa:Barbapapa, en Chesini Olimpiade -96
tittkorv sa:Bombtrack Arise 2
Small passar finfint för 173 cm halvstel 54-åring.DarthVidar sa:tittkorv sa:Bombtrack Arise 2
Oj oj oj vad vackert! Hur är den i storleken? Jag håller på att leta efter en liknande åt en kompis.
igloo sa:I dag blev det smygpremiär med Giosen iklädd Super Record. Hjulen är dock "fel" och ska bytas så snart jag får tag i ett lämpligt frihjul.
Pauli sa:Finfin !
Vad är det för hjul som du ska byta till ?
igloo sa:I dag blev det smygpremiär med Giosen iklädd Super Record. Hjulen är dock "fel" och ska bytas så snart jag får tag i ett lämpligt frihjul.
igloo sa:En till bild på Mastern. Allt utom reglage och bakväxel är köpt nytt eller nos. Några av delarna har dock hunnit sitta på mina andra ramar. Har en ny bakväxel men det är 2a generationens Record 10s med kolfiber cage och den passar inte riktigt in.
Snygg!!matthiasg sa:Nya pendlaren, blir skärmar till hösten.
Den var fin, en sån skulle man ha! Vad är det för cykel?matthiasg sa:Nya pendlaren, blir skärmar till hösten.
Elgstrand sa:Den var fin, en sån skulle man ha! Vad är det för cykel?matthiasg sa:Nya pendlaren, blir skärmar till hösten.
Elegant!flottnacke sa:Min 80tals japanare, allt original i riktigt bra skick! Sterling, någon som vet något om de märket, finns inte mycket när man letar?
Komponentmässigt sitter det Sugino GLP vevar, övrigt så är det Dia-Compe och suntour-växlar.
Crossmax sa:
Crossmax sa:
Pillo-kun sa:Crossmax sa:
nice att stålet återkommer på detta sätt.
Vippen sa:Nu tycker jag Nope! Cycles #6, The Subtle Hustle är färdig nog för att den här tråden hoppas ni ursäktar de slarvigt inriktade vevarna...
Handgjord i stan (av en tysk, och sulorna i Tyskland, sannolikt av tyskar):
Lite till skall det filas innan den är helt som den skall, tex rak sadelstolpe, annan styrstam, ordentligt lindat styre (kanske i brunt?).
wressus sa:Är det custom Sram reglage? (Silver växelväljare?)
Vippen sa:...Nope! Cycles #6, The Subtle Hustle...
tittkorv sa:Bombtrack Arise 2
NianGbg sa:tittkorv sa:Bombtrack Arise 2
Gillar verkligen Bombtrack och är sugen på en Hook EXT själv. Inte helt självklart varifrån man ska handla.
Får man fråga vart du köpte din?
Vippen sa:Nu tycker jag Nope! Cycles #6, The Subtle Hustle är färdig nog för att den här tråden hoppas ni ursäktar de slarvigt inriktade vevarna...
Handgjord i stan (av en tysk, och sulorna i Tyskland, sannolikt av tyskar):
Lite till skall det filas innan den är helt som den skall, tex rak sadelstolpe, annan styrstam, ordentligt lindat styre (kanske i brunt?).