D
Deleted member 74249
Guest
Stål!
Ska kolla om jag har några handtag, men tveksamt.Bakskärm. Kedja. Ringklocka. Handtag.
Typ.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska kolla om jag har några handtag, men tveksamt.Bakskärm. Kedja. Ringklocka. Handtag.
Typ.
Ruskigt elegant! Snyggt jobbat!Upphör aldrig att förvånas över hur mycket cykel man får för pengarna. 1200 kronor kostade den här. Skärmar och annat har suttit på flera hojar förut.Visa bilaga 736168
Visa bilaga 736169
Snyggt byggt!Upphör aldrig att förvånas över hur mycket cykel man får för pengarna. 1200 kronor kostade den här. Skärmar och annat har suttit på flera hojar förut.Visa bilaga 736168
Visa bilaga 736169
Väldigt tjusig!Upphör aldrig att förvånas över hur mycket cykel man får för pengarna. 1200 kronor kostade den här. Skärmar och annat har suttit på flera hojar förut.
Tack!Väldigt tjusig!
Vad är det för stål i rören?
Upphör aldrig att förvånas över hur mycket cykel man får för pengarna. 1200 kronor kostade den här. Skärmar och annat har suttit på flera hojar förut.
Börjar man räkna in sin timlön i hobbyprojekt har man missat poängen
Ha ha! Det är en del av det obetalda arbetet vi män gör i hemmet. Vi är såna offer om man tänker efter.Fint! Men du glömde att räkna in din timlön. Är det plus eller minus 1000 kr/mektimme?
Ha ha! Det är en del av det obetalda arbetet vi män gör i hemmet. Vi är såna offer om man tänker efter.![]()
Tråkig matlagning, typ makaroner och korv. Då tänker jag 300 kr i timmen.Då tänker jag mer på tråkig mek på en tråkig pendlingscykel. Därav mitt förslag på -1000 kr/mektimme.
Tråkig matlagning, typ makaroner och korv. Då tänker jag 300 kr i timmen.
Mat lagar jag inte mot ersättning överhuvudtaget. Ingenting i världen kan ersätta den tid som gått till spillo utförande denna syssla, vilken är så tråkig att klockorna stannar.Makaroner och korv lagar jag inte ens för 2000 kr/timme!
Soylent Green is people!Mat lagar jag inte mot ersättning överhuvudtaget. Ingenting i världen kan ersätta den tid som gått till spillo utförande denna syssla, vilken är så tråkig att klockorna stannar.
Jag städar toaletten och plockar upp diskmaskinen hellre än att laga mat. Det bästa vore att leva på piller, som i en SF-bok från 1950-talet.
Från insta-videon 21/10Jag hoppas mycket på den där. Kanske lite kul att köra sssm på? Men håller givetvis med om likheterna med Wombat. Är bilderna från nyligen eller från någon vecka sen?
27,5x2,1Snygg, vad är det för storlek på mackorna?
Hann med en kort runda i helgen innan vintern kom till stan. Nu blir det nog ide för den här.Visa bilaga 739101
Ja, kanske kan bli ngn skogsrunda men har ingen lust att introducera den för Stockholmssaltet.Ide? Den där ser väl perfekt ut för att sprätta runt med i vinter?
Tror vi att man kan köra ett rando med denna utväxling?Skall inte köpa den men den hade varit kul att ha, som det ser ut i fint skick, geometrin är helt ok och den klarar breda däck. En Husqvarna från år 1905, nuvarande bud 451 riksdaler på Auctionet:
![]()
Tror vi att man kan köra ett rando med denna utväxling?
Mätte och 2,5:1 borde väl kunna funka?Tror vi att man kan köra ett rando med denna utväxling?
Har cyklat på farsans Husqvarna turist från 30 talet på 70 talet var kurs stabil som ett lok ingen lätt ram gillade geometrin på ram har inte kvar därimot kvar morsans Trofe Husqvarna damcykel skall byta ut baknav slut driv kona blir hjul bygge har gjort på fram hjulet redan bytt och byta kvar är skärm stag fram och kjolskydd.Skall inte köpa den men den hade varit kul att ha, som det ser ut i fint skick, geometrin är helt ok och den klarar breda däck. En Husqvarna från år 1905, nuvarande bud 451 riksdaler på Auctionet:
![]()
Finns väl bara ekonomiska hinder att ha en av varje sort?Den här har kanske varit uppe förut, men vilken snygg cykel! Jag kommer ha skivbromsar på min nästa cykel (Strael) men fälgbromsade cyklar är ju onekligen finare att titta på.
Visa bilaga 743245
Det är väl samma designer som gjort både denna genesis (volare 953?) och Strael, så du kommer ju ganska nära. Om jag nu minns rätt dvs…Den här har kanske varit uppe förut, men vilken snygg cykel! Jag kommer ha skivbromsar på min nästa cykel (Strael) men fälgbromsade cyklar är ju onekligen finare att titta på.
Visa bilaga 743245
Du snyltar inte på dina föräldrars garageutrymme, det hör jag det.Finns väl bara ekonomiska hinder att ha en av varje sort?![]()
Nä, och mina barn snyltar inte på mitt.Du snyltar inte på dina föräldrars garageutrymme, det hör jag det.
Du också?Du snyltar inte på dina föräldrars garageutrymme, det hör jag det.
Du snyltar inte på dina föräldrars garageutrymme, det hör jag det.
Får man fråga vad priset blev med skatt och tull för att få hem den till Sverige? Bild på färdig hoj?Visa bilaga 685080
Ska precis påbörja mitt första bygge – vad kan gå fel liksom?
Fick hem grundbulten från Cotic igår. En Cascade i Army Green. Planen är 1x11 GRX. To be continued ...
Zwift trial går aldrig ut utan övergår till 25 fria km i månaden. SorryT-22
Sålde min lastcykeln i aluminium häromveckan. Det som återstår är min 25 år gamla kol-MTB som sitter på trainern. Om 22 dagar går mitt gratis Zwiftabonemang ut och då blir den sonens skolcykel.
Efter det är jag befriad och alla mina cyklar kommer vara stålcyklar! Vilken grej. Det roliga/knäppa är att jag egentligen inte har någon preferens på rammaterial men alla cyklar jag faller för råkar vara av just stål. Borde ta en gruppbild någon dag.
Tänk ett horisontellt överrör och lägre hjul.Den här har kanske varit uppe förut, men vilken snygg cykel! Jag kommer ha skivbromsar på min nästa cykel (Strael) men fälgbromsade cyklar är ju onekligen finare att titta på.
Visa bilaga 743245