Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det där med 60 cm är bara en uppskattning. Röd o grön är tyngsta/lättaste.Kul med en sammanställning av så många ramar.
Är grönt och rött lättast resp tyngst i din "omräknat till 60cm"-kolumn?
Jag inte säker på att det är bästa sättet att räkna om vikten för att få till en jmf-vikt.
Tex: Om jag kommer ihåg rätt rekommenderade tex Columbus att de tunnväggiga SL-rören inte skulle användas till ramar >58cm, de rekommenderade istället de tjockväggigare SP-rören för större ramar.
Ska den med behöver du strippa ramen totalt, inkludera en bild, samt mäta den c-c på sadelröret.Fairlight Strael 4.0 56R (endast ram, utan gaffel)
inkl. Hope styrlager + sadelklämma samt fram och bakaxel
2190g
ska undersöka den funktionenlägg gärna in det som tabell i klartext så det blir sökbart :)Visa bilaga 769109
Ska den med behöver du strippa ramen totalt, inkludera en bild, samt mäta den c-c på sadelröret.
Utan storleken är vikten meningslösDet kommer jag inte göra. Jag har fullt upp med att bygga ihop cykeln för att cykla på. Däremot tror jag det finns många på forumet som någon gång kikat på Fairlight och då kan det vara relevant att veta vad vikten faktiskt är.
Frame - painted 54R frame - without bolts, axle orbrake mount = 1,640gDet kommer jag inte göra. Jag har fullt upp med att bygga ihop cykeln för att cykla på. Däremot tror jag det finns många på forumet som någon gång kikat på Fairlight och då kan det vara relevant att veta vad vikten faktiskt är.
Storleken står med - 56RUtan storleken är vikten meningslös
56R är bara en beteckning tillverkaren använder. Det är inget mått i direkt mening.Storleken står med - 56R
CC mått på aktuella ramar kan man däremot diskutera - ingen beställer en ram utifrån CC liksom utan ÅF anger tillverkarens storleksbenämning.