Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man kan, men det kommer inte vara speciellt roligt. Jag hade inte gjort det.Hej,
Jag har försökt kontakta göteborgsgirot utan svar men tänkte kolla om någon har kört xc mtb loppet och om mab skulle kunna köra det med en gammal modifierad stålräser?
Jag har kört ca 2mil som längst med den i skog på asfalt och stigar och har 30mm fram och 35mm bak. Om det är tekniskt större delen av turen blir det ju jobbigt men vanliga grusvägar brukar cykeln klara av galant, dock aldrig längre än 2 mil ?Man kanske vill ha iaf 35mm däck. Det verkar jättekul. Kör en testrunda i skogen först och se hur det känns.
Det är inte vanliga grusvägar, även om det är mycket sådant också. Du kommer inte ha roligt med en sådan cykel helt enkelt. Kör något av alla gravel-event som går istället. Också lite halvskoj på lösa grusvägar med race-geo och smala däck, men roligare än ett XC-lopp iallafall.Jag har kört ca 2mil som längst med den i skog på asfalt och stigar och har 30mm fram och 35mm bak. Om det är tekniskt större delen av turen blir det ju jobbigt men vanliga grusvägar brukar cykeln klara av galant, dock aldrig längre än 2 mil ?
Jo men absolut kan jag tänka mig det, är inte i samma form som alla andra här ? Bor i Borås och saknar körkort men frugan kan tänka sig köra så skicka ett pm så kan vi säkert planera in något ?Det är inte vanliga grusvägar, även om det är mycket sådant också. Du kommer inte ha roligt med en sådan cykel helt enkelt. Kör något av alla gravel-event som går istället. Också lite halvskoj på lösa grusvägar med race-geo och smala däck, men roligare än ett XC-lopp iallafall.
Om du vill kan du komma förbi Partille en sväng så kan vi ta en kort tur på en del av banan så du får en uppfattning om hur det är, om du ändå vill känna på det.?
Tror du gör en grov överskattning om du tror att alla här är vältränade..?Jo men absolut kan jag tänka mig det, är inte i samma form som alla andra här ? Bor i Borås och saknar körkort men frugan kan tänka sig köra så skicka ett pm så kan vi säkert planera in något ?
Ibland gör man ju saker som inte är helt njutningsbara mot bättre vetande. Men jag håller med dig i sak!?Man får ha rätt bra med pannben om man ska uppskatta den rundan på en helstel smalhjuling ?