startplatser.se trasig ?

sub_sonic

Aktiv medlem
startplatser.se trasig ?
Har försökt att göra affär på 1 st bussbiljett för cykelvasan ös via startplatser.se, men siten verkar inte funka va? Någon annan som lyckats få igenom nåt meddelande via dem? (Jag har svarat på 7 annonser, men aldrig fått respons)

Senast ändrad:
startplatser.se trasig ?
Bump
Nån som vill bli av med en bussbiljett? (Jag blir så j&%"%&#a irriterad på att dom ska ha 280/340kr för en plats på bussen :@)

startplatser.se trasig ?
Inget att bli irriterad över. Du erbjuds en tjänst mot en viss ersättning. Tycker du det är för dyrt får du lösa det på annat sätt.

startplatser.se trasig ?
Är det verkligen dyrt för typ 9 mil inklusive cykel?
Inte ifall jag var ensam på bussen.
Men 50 pers * 240kr => 12 000 kr.
Lite bränsle, två chaffisar, lite bubbelplast. Antar att DHL sponsar lite också pga all reklam-exponering. 2 h resa + 2 h tillbaks i tomme. Tror inte att de går +/- 0 på detta nej. Aktiebolaget Vasaloppet krämar ur varenda öre där så är möjligt.

startplatser.se trasig ?
Inte ifall jag var ensam på bussen.
Men 50 pers * 240kr => 12 000 kr.
Lite bränsle, två chaffisar, lite bubbelplast. Antar att DHL sponsar lite också pga all reklam-exponering. 2 h resa + 2 h tillbaks i tomme. Tror inte att de går +/- 0 på detta nej. Aktiebolaget Vasaloppet krämar ur varenda öre där så är möjligt.
Det gör väl dock de flesta bolag, väldigt få som inte vill göra så stor vinst som möjligt..

startplatser.se trasig ?
240 kr/2h bussresa med cykel låter rätt billigt. Vad jämför du med?
Ok då. Det är inte så mycket summan som stör. Mera själva inställningen.
Jag har jobbat ideellt i diverse föreningar i 29 år. Varit med och arrangerat tävlingar mm. Då satte man en startavgift på några hundra så att man gick lite plus, för att kunna skaffa grejjer till nästa tävling man skulle anordna. Alla andra klubbar satte ungefär samma startavgift, så då åkte man till dem och körde. Rättvist och frid och fröjd. Men sedan kom vissa på att man kunde tokhöja startavgifter mm som en affärsidé, enbart för att tjäna några kronor...

Jaja, skit samma. Det blir fint väder iaf, och bullarna är säkert goda. Syns imorrn i Mora (Y)

startplatser.se trasig ?
Att cykla samma sträcka.
Nä just det ja, det kostar ju 1695 kr :D :D :D
I en avsomnad tråd om kostnader för att cykla konstaterades att totala kostnaden är 20-50 kronor per mil. 9 mil gånger 30 SEK är 270 SEK....

Billigt med bussen!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp