Stigshorts för tunnisar? Det blev Fjörå Flex 1,

Nu kom brallorna. Blir provcykling imorgon men materialet känns skönt och längden ser ut att kunna vara lagom. Fickorna känns genomtänkta och mobilfickan är kompatibel med moderna telefoner. Rapporterar tillbaka när de har provcyklats :)

Känns som att det kan bli tight om kör grövre knäskydd. Jag har raphas slimmade och de är dock inget problem.
20230404_181609.JPG

Gillar mina långa Fjörå Flex 1 .
Men har inget med blod att göra ;)
ps/ kör med vanliga tunna poc knäskydd ibland under, utan problem.

Senast redigerad av en moderator:
Gillar mina långa Fjörå Flex 1 .
Men har inget med blod att göra ;)
ps/ kör med vanliga tunna poc knäskydd ibland under, utan problem.
Hur är benlängden på de där?
Jag är sugen på ett par men med 30/34 i jeans brukar många ha för korta ben.

Har ett par RR Hyper som är rätt mediokra som byxor egentligen som jag stått ut med två vintrar nu men blir nog inte en tredje.

Har ett par RR Hyper som är rätt mediokra som byxor egentligen som jag stått ut med två vintrar nu men blir nog inte en tredje.

Normal, skulle jag säga. Du behöver nog medium som jag och de kommer vara korta för dig tror jag. Jag är 179 cm (31 midja o 30/31 i benlängd på jeans) och de är lagom längd för mig.

Normal, skulle jag säga. Du behöver nog medium som jag och de kommer vara korta för dig tror jag. Jag är 179 cm (31 midja o 30/31 i benlängd på jeans) och de är lagom längd för mig.

Nej det var inga byxor för en långis långtunnis direkt :(
1680706028206.png

Jag måste ha korta ben, är 184 har str M.
Tycker byxben är precis lagom ?

Nu kom brallorna. Blir provcykling imorgon men materialet känns skönt och längden ser ut att kunna vara lagom. Fickorna känns genomtänkta och mobilfickan är kompatibel med moderna telefoner. Rapporterar tillbaka när de har provcyklats :)

Känns som att det kan bli tight om kör grövre knäskydd. Jag har raphas slimmade och de är dock inget problem.
Visa bilaga 617521
Var köpte du?

Tillbaka
Topp