Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det kan vara klokt med en gemensam kortare cykeltur först så inte förhoppningar krasas för hårt. "Oj pyspunka det var som fan men det var kul att ses jag måste fixa det här nu så jag hinnr hem innan det blir mörkt"Nu får ni nästan ta in på ett hotellrum…..
I skogen är allting vitt.
Skogen är inte alltid snötäckt :pStänkskärmar?! ??
För att du saknar 2/3 av fästmöjligheten på din Lefty? :pMan är olika. Det åker aldrig på stänkskärmar på min hoj. Förutom Nishiki-pendlaren. ?
Man är olika. Det åker aldrig på stänkskärmar på min hoj. Förutom Nishiki-pendlaren. ?
Stänka fram måste man ha för att inte bli sprayad, inte just snö då men lera ?
Problemet här var mer att den lastade snö på gaffeln ?
Bak är det skitsamma (pun intended).
@manneblask gillar det där bak då tydligen. ?Jag gillar sprut i aniktet. Glasögon tar det mesta. ?
Hehe det stämmer. Jag har för mig att det har framgått att du bor i norra villastan?
Misstänker att det ser ut så här på rätt många stigar nu i helgen..?
Räcker med en kort uppförsbacke med sånt där. Man trampar järnet men kommer ingenstans :)Man får leta upp en lång asfaltsbacke och köra intervaller istället ?
Nä, inte i Hellas i alla fall. Fläckvis isigt men inga problem att hoja runt. Torr och hårt i marken dessutom, så riktigt fint rull. Skridskobana på grusvägar och motionsspår dock.Misstänker att det ser ut så här på rätt många stigar nu i helgen..?
Hörde jag Hässelby villastad?Hehe det stämmer. Jag har för mig att det har framgått att du bor i norra villastan?
På gränsen till Stockholm, men är det någon som kört Sigtuna XCO spår de senaste dagarna? Är det körbart??
Jo, misstänkte att det kanske skulle vara så, med tanke på hur de lite slätare grus/stigpartierna ser ut här... Tack.Såg nån story häromdagen på Instagram och då var isbana på en stor del. Men inte hela tror jag.
Jo, misstänkte att det kanske skulle vara så, med tanke på hur de lite slätare grus/stigpartierna ser ut här... Tack.
Bara att hålla sig till de branta och mindre stigarna så var det superbra grepp (iaf igår). Men de flesta grusvägar, motionsspår, större vandringsstigar var ju en hockeyrink och de måste man ju tyvärr passera nån gång. Detta i Görväln (Hummelmora/Gåseborg). Idag lär det ju va lite mer misär med tanke på töandet.
Så farligt var det väl ändå inte? Jag tyckte det var rätt bra i alla fall. ?
Sjukt bittert att sitta hemma i covid-karantän… ?Igår vare fanemig ballefjongbra. Lite is här och där men annars årets bästa före.
I Hellas alltså...
STalle
Är det verkligen förbjudet att vistas utomhus nu?Sjukt bittert att sitta hemma i covid-karantän… ?
Nej, det är väl egentligen ok. Däremot är det kanske olämpligt att utsätta sig för något som potentiellt kan leda till behov av läkarvård. I december var jag på närakuten med ett våldsamt stukat finger, och jag hade skämts ihjäl om jag varit i covid-karantän då…Är det verkligen förbjudet att vistas utomhus nu?
Troligen ja.Någon som varit ute nyligen i Hellas?
Jag var ute igår kväll. Mestadels bra grepp. Isen och snön har töat ihop så det är inte längre så mycket blankis.Någon som varit ute nyligen i Hellas?
Var ute en sväng upp på skiftet en kort sväng igår eftermiddag.Någon som varit ute nyligen i Hellas?