Då var jag också lycklig Brompton-ägare!
Hemturen gick fint, cyklade genom stan och det var nåt på gång med nån italiensk marknad på torget. Men det var inga problem att röra sig bland folk med denna, t om cykla lite lungt. Den är ju ganska liten men att den skulle vara såhär smidig var ju en överraskning.
Hem, skulle ta med mig en Pizza, hade inget lås, men då kom jag på att varför lämna den utanför när man kan ta med den in på pizzerian :)
Sammanfattningsvis väldigt nöjd, den är ju kanon denna cykel. Pakethållaren med laststropparna var ju också väldigt klurigt. Hela cykeln är genialisk och så otroligt bra och mångsidig. Alla borde ha en :)
Enda jag funderade på var de här 6-växlarna, det är lite långt mellan 2'an och 3'an kan jag tycka. Hade varit trevligare med tre tätare låga växlar och sedan tre något högre. Nu är det ju mer tre ganska spridda växlar och sedan lägger man på högväxeln så har man tre spridda igen fast lite högre. Blev inte riktigt klok på det. Men men, man vänjer väl sig. Den var ju helgrym att cykla på för övrigt, då jag racerpendlat senaste dagarna kändes S-styret inte så konstigt, lite vingligt hands-off och när man inte är med men annars bra och snabb är den! Lagom race-ställning blir det skulle jag säga, lite komfort vill man ju ändå ha. Väldigt nöjd med S-styret. Blir nog bra detta, imorgon ska jag prova ta den på kollektivtrafiken! :)