Stora Bromptontråden
Lite dåligt med pepp för #BWC men det verkar som att det i år blev en världsmästartitel i en ny disciplin för Emma Pooley
https://ig.me/2eQTqTpvYcW28UT
https://ig.me/2eQTqTpvYcW28UT
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kais01 sa:vajern håller på att gå av uppe vid växelhandtaget?
thomaslundstrom sa:#newbikeday
Hasse#7 sa:thomaslundstrom sa:#newbikeday
Tjusig!
thomaslundstrom sa:Hasse#7 sa:thomaslundstrom sa:#newbikeday
Tjusig!
Tackar! Håller med!
Vilka tillbehör är nödvändiga för #pendlarlivet ?
SJS Cycles i England har väldigt mycket saker:thomaslundstrom sa:Har insett att jag behöver skaffa easy wheels eller liknande pga att det är sjukt jobbigt att rulla åbäket med småhjulen (för kontext: jag har varianten med stänkor, men saknar pakethållaren). Finns det alternativ till EW som är bättre/billigare? Och var köper man bäst brommie-delar; är det tysken, precis som vanliga komponenter?
Kalejdo sa:Var köpte ni era Easy wheels? :)
jomper sa:Gamla Stans Cykel har det mesta av originalprylar hemma. Prisläget är helt OK jämfört med att beställa från t.ex. SJS Cycles. Lite dyrare men man får delarna i handen.
Jag rullar aldrig min cykel ihopfälld. Fäller ihop så sent som möjligt (utanför spärrarna precis på t-banan t.ex.) och bär så lite som möjligt.
Min har dock inte rullat sen jag gick på föräldraledighet 1 april. Dubbdäcken är fortfarande på..
thomaslundstrom sa:Medans du tillbehörshetsar kan vi bildhetsa. Så: visa bild på hojen!
thomaslundstrom sa:Medans du tillbehörshetsar kan vi bildhetsa. Så: visa bild på hojen!
ceel sa:thomaslundstrom sa:Medans du tillbehörshetsar kan vi bildhetsa. Så: visa bild på hojen!
Ja men den är ju bara timmar gammal, dvs. den ser ju ut som vilken katalog-Brompton som helst. :)
"This is my Brompton. There are many like it, but this one is mine."
Bilder i naturligt tillstånd får vänta tills imorgon.
Kristoffer R sa:ceel sa:thomaslundstrom sa:Medans du tillbehörshetsar kan vi bildhetsa. Så: visa bild på hojen!
Ja men den är ju bara timmar gammal, dvs. den ser ju ut som vilken katalog-Brompton som helst. :)
"This is my Brompton. There are many like it, but this one is mine."
Bilder i naturligt tillstånd får vänta tills imorgon.
Du tänker på bild från soffan?
Snyggt. Kul å se en förutom min med krämvita ytterdelar ?ceel sa:In the "wild" :)
den vanliga quarter turn mount funkar bra. Kör den på mitt S-styre.thomaslundstrom sa:Dessutom undrar jag hur bövelen jag ska få fast en Garmin Edge 1000 på mitt S-styre. Jag tar gärna inspel på det problemet.
Henrik_E sa:Sadelstolpelängd, Brompton säger att extended seatpost är lämplig upp till ett grenmått på 89 cm vilket råkar vara mitt mått precis. Någon som befinner sig i de krokarna och kan uttala sig om det kommer funka?