borstar_micke
Aktiv medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Billig kedjestyrare till ram utan iscg-fäste köpes.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mawa sa:Peugeot Aubisque bortbytes mot något litet.
Ramen är något rostangripen, bakhjulet är inte särskilt bra och bakväxeln är lite trött. I övrigt fungerar allting ganska bra. Har några slitna Vittoria 23-622 som kan följa med.
Bytes gärna mot ett set Garmin Speed and Cadence sensors, pengar +annat
ratatosk sa:mawa sa:Peugeot Aubisque bortbytes mot något litet.
Ramen är något rostangripen, bakhjulet är inte särskilt bra och bakväxeln är lite trött. I övrigt fungerar allting ganska bra. Har några slitna Vittoria 23-622 som kan följa med.
Storlek? Cyklingsbar innan renovering?
jonaS-Works sa:Jag söker efter en uppsättning CX bromshandtag. Jag kan hämta i Stockholmsområdet. Den typen som är på bilden.
Skral sa:Jag insåg nyss att min nymonterade 10-delade kassett glappar på min 9/10s body. Nån som har en sån där 1mm spacer i nån låda?
Jag tror den ska se ut typ så här (den ska alltså sitta innanför kassetten):
Edit:
Eller så här kanske...:
jonaS-Works sa:Jag söker en framväxel, helst en Tiagra Front Derailleur Triple 9sp 4403, Det skulle också funka med en sora 3x9 eller en 105 10x3 med en klämma 31.8 mm
jag kan hämta i stockholms området.
Bor i Tyresö 0704535053
jonaS-Works sa:Jag söker en framväxel, helst en Tiagra Front Derailleur Triple 9sp 4403, Det skulle också funka med en sora 3x9 eller en 105 10x3 med en klämma 31.8 mm
Bor i Tyresö 0704535053
Bor i Tyresö 0704535053
Konkret sa:Var finns skönheten? Är det i närheten av Gbg är jag bra sugen
LesGrossman sa:Konkret sa:Var finns skönheten? Är det i närheten av Gbg är jag bra sugen
Ja det var ju bra korkat av mig att inte skriva var den finns! Finns i Göteborg ja ☺
mawa sa:ratatosk sa:mawa sa:Peugeot Aubisque bortbytes mot något litet.
Storlek? Cyklingsbar innan renovering?
Storlek ca. 56/57, lite svårmätt, men därikring. Cyklingsbar? Absolut. Den fungerar ganska bra t.o.m. Tänker mig ett bytesvärde kring 5-600 ca.[/
Ursäkta sent svar, glömde av det. Tror att det blir för stort för min fd flickvän, ca 165 lång med högt ap-index.
ratatosk sa:Ursäkta sent svar, glömde av det. Tror att det blir för stort för min fd flickvän, ca 165 lång med högt ap-index.
Rattnalle sa:Jag köpte fel när jag skulle köpa ny klinga till pendlaren.
Nu har jag en 36 t 110 bcd över.
Skulle behöva en 39 t 130 bcd.
cola sa:Peugeot Competition söker nytt hem. Byte med moderna lvg- pryttlar, hjul? Eller inbred- ram, gravelbike- ram, eller förslag. Jag hinner inte med det här projektet också. Allt mekaniskt fungerar men har stått länge och är i mycket stort behov av Dr Love. Ramen är rostprickig som synes på bilderna. Spec som följer, hör gärna av dig med frågor! Fler bilder vid intresse!
Ram: strl 56, 531 Reynolds stål, Made in France
Hjul: mavic tub
Bromsreglage: shimano del- 80
Bromsar: Peugeot
Växelreglage: simplex
Bakväxel, framväxel: Altus LT
Vevparti: Shimano 600
Kan ev leverera i Göteborg i helgen.
cola sa:Peugeot Competition söker nytt hem. Byte med moderna lvg- pryttlar, hjul? Eller inbred- ram, gravelbike- ram, eller förslag. Jag hinner inte med det här projektet också. Allt mekaniskt fungerar men har stått länge och är i mycket stort behov av Dr Love. Ramen är rostprickig som synes på bilderna. Spec som följer, hör gärna av dig med frågor! Fler bilder vid intresse!
Ram: strl 56, 531 Reynolds stål, Made in France
Hjul: mavic tub
Bromsreglage: shimano del- 80
Bromsar: Peugeot
Växelreglage: simplex
Bakväxel, framväxel: Altus LT
Vevparti: Shimano 600
Kan ev leverera i Göteborg i helgen.
Konkret sa:LesGrossman sa:Konkret sa:Var finns skönheten? Är det i närheten av Gbg är jag bra sugen
Ja det var ju bra korkat av mig att inte skriva var den finns! Finns i Göteborg ja ☺
Får jag pixpaxa den?
Ursäkta en novis, men vad är det? :)oxr sa:Den här söker fortfarande någon som vill ta hand om den. Finns i Huddinge, Kista eller Strängnäs.
Finns även en Marzocchi Dirt Jam Comp.