Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kevinsson sa:Hej
Billigaste tipset är när du uppnått alla föregående förslag kan du kapa lite extra vikt genom att borra ur skruvar .
Dock inte dom som behöver bra hållfasthet.
dabac sa:darkforce sa:racer/bockstyre med bromshandtag sökes till busbygge (sthlm)
Bara bromshandtag?
Det kan jag fixa.
Duger Klassiska mjuka böjar?
Mini_me sa:Jag testar att fiska lite här , är på jakt efter LVG 8 Speed STI reglage (Typ Sora). Vä + Hö helst.
Ska vara till fulcykel så vill man ha massa slantar så blir det kärvt. :)
Även en Styrstam (Aheadset style) 1" och typ 100ish lång sökes.
Jag har en bastard som är typ 130-140 om det är av intresse för nån.
Och om nån har ett LVG styre som bara ligger och skräpar så är det av intresse.
Konvalj sa:Jag har en uppsättning Sora 8-delade. Byter gärna mot ditt flak som jag intresserade mig för tidigare, men du kanske bytt bort det redan?
Mini_me sa:Konvalj sa:Jag har en uppsättning Sora 8-delade. Byter gärna mot ditt flak som jag intresserade mig för tidigare, men du kanske bytt bort det redan?
Ja det är typ paxat. Ska byta det mot vevparti till samma projekt.
du är inte sugen på att sälja dom då? Eller så kan jag köpa ett flak till och byta :)
emmer sa:Lager har nog varenda klassisk cykelverkstad :-)
Jag har ett i hyllan här som jag tror är antingen 680 eller 660.Eric W sa:Någon som sitter inne på något överblivet gammalt 31.8 riserstyre på 660mm eller mer? :-) även 60-70mm styrstam är av intresse.
Eveningstar sa:Ingen som har 4 klingbultar liggande i en skräplåda kring Vällingby?
Behöver egentligen bara själva bultarna (inte muttrarna) då hålen i min 30T 104BCD-klinga är gängade.
Eveningstar sa:Ingen som har 4 klingbultar liggande i en skräplåda kring Vällingby?
Behöver egentligen bara själva bultarna (inte muttrarna) då hålen i min 30T 104BCD-klinga är gängade.
NLC sa:Hörde jag någon säga "ölgetter"?
pme sa:Eveningstar sa:Ingen som har 4 klingbultar liggande i en skräplåda kring Vällingby?
Jag borde ha några i skruvlådan. Speciell längd?
Yay!pme sa:pme sa:Eveningstar sa:Ingen som har 4 klingbultar liggande i en skräplåda kring Vällingby?
Jag borde ha några i skruvlådan. Speciell längd?
Skruvar funna. Levereras tillsammans med tidigare lånade hjulpåsar.
oxr sa:Är det någon som råkar sitta på en klamma till SRAM växelreglage?
Rattnalle sa:Jag är sugen på att uppgradera pendlaren med navdynamo men eftersom jag egentligen inte behöver så har jag svårt att motivera utgiften nya grejer innebär. Så tänkte jag att fälgbroms är ju inte hetast längre så det kanske är någon som har något som blivit över de kan tänkas sälja?
Kraven är väl 3 W dynamo, vanlig 100 mm QR och fälg för fälgbroms.
dabac sa:Nån som vill byta en dämpgaffel för 26" mot en för 29"?
Har en RST Aerial jag är intresserad av att byta mot en XC-gaffel för 26". Finns "i" Sthlm.
dabac sa:dabac sa:Nån som vill byta en dämpgaffel för 26" mot en för 29"?
Har en RST Aerial jag är intresserad av att byta mot en XC-gaffel för 26". Finns "i" Sthlm.
Bumpar mitt eget inlägg.
Behöver fortfarande en dämpgaffel 26". Behöver inte vara ngt märkvärdigt.
Byter helst mot en dämpgaffel 29"
Eventuellt mot en 27.5"
Annars finns väl en flyttkartong eller två av blandad bråte. Bockstyren, Mosso-gaffel. En påse olika stammar. En röd SS herrcykel. En ful Tunturi touringhoj.