Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Någon som sitter på en remote till en dropper, vajer-modell? Kan lägga en peng som du får spendera på vad du vill om så önskas(tom på öl?)
Kan vara bra att veta? Pluppen sitter i droppern så skruvlåsning i reglaget?vilken typ av vajermontage med pluppen i reglaget eller skruvlåsning för vajer?
Jag tror jag sitter på en begagnad SRAM kasett och kedja. Tror den är 11-36 och 10 delad.Någon som sitter på en ny kedja och kassett 11-36 till 10-delat? SLX-klass eller högre så är jag intresserad. Från Bikediscount så får jag lös ett wear and tear-set för strax under 60 euro så ta det i beaktande i prissättning. Bor i Stockholm.
Om den finns kvar kan jag förbarma mig, men det är för långt för att hämta tyvärr.Växelreglage Shimano SL-M310 för 8-delad kassett.
Köptes till en gammal cykel som behövde lite TLC. Glad i hågen monterades allt tills jag ser att kassetten på cykeln är 9-delad. Fan.
Sensmoral: räkna kransarna på en kassett i nycktert tillstånd.
Visa bilaga 426638
Visa bilaga 426639
Finns i Järfälla. Hämtning har företräde.
Har tyvärr inget hjul till dig, men häftigt projekt?Tjena, är det någon som har ett fatbikeframhjul liggandes och skräpar?
Jag var ute häromdagen och campade med min dotter på 9veckor för första gången, då insåg jag hur galet mycket saker som måste med när man campar med barn.
Så för att kunna vandra ordentligt med henne så skall jag försöka bygga en enhjuling barnvagn/packkärra som jag skall dra efter mig. Till den skulle jag då behöva ett fatbikehjul, så storlek på nav och så spelar inte jättestor roll. Gör inget om det är slitet och billigt. Jag finns i Göteborg, så finns det häromkring så är det toppen men annars kan vi säkert lösa något.Visa bilaga 427228
Jag har dessa liggandes. Jag tror att de fungerar. Dra iväg ett PM om du är intresserad.Nån som har shims för styre 22.2 till 25.4 liggandes. Tar tacksamt emot isf.
Söker även gamla växelreglage för 7 bak och 3-delat fram som ska matcha min kona från 97.
Har en sådan till övers, men min position stämmer inte mot ditt önskemål.Någon i Stockholm som har adapter mellan de olika hollowtech dimensionerna till övers (följer med i vissa bb förpackningar).
Sökes: Shimano TL-FC24/25/32 Adapter
Visa bilaga 428687
Focus crossram i strl 54 skänkes mot avhämtning.
Jag fick den av en granne och tanken var att bygga en fulcross men har insett att tiden inte räcker till. Ett nytt styrlager är iaf monterat.
Finns i Gustavsberg, Värmdö.
Visa bilaga 429352
Tar gärna ramen om den är kvar!
Mvh Johan
Focus crossram i strl 54 skänkes mot avhämtning.
Jag fick den av en granne och tanken var att bygga en fulcross men har insett att tiden inte räcker till. Ett nytt styrlager är iaf monterat.
Finns i Gustavsberg, Värmdö.
Visa bilaga 429352
Flip-vev istället för flip-nav?Någon måste tänkt lite galet vid montering av vevpartiet! :-)
Ingen fara till oro. Vevlager saknas.Någon måste tänkt lite galet vid montering av vevpartiet! :-)
Jag har, två till och med. I Göteborg. Skicka mig ett PM om det fortfarande är aktuellt.Tjena, är det någon som har ett fatbikeframhjul liggandes och skräpar?
Jag var ute häromdagen och campade med min dotter på 9veckor för första gången, då insåg jag hur galet mycket saker som måste med när man campar med barn.
Så för att kunna vandra ordentligt med henne så skall jag försöka bygga en enhjuling barnvagn/packkärra som jag skall dra efter mig. Till den skulle jag då behöva ett fatbikehjul, så storlek på nav och så spelar inte jättestor roll. Gör inget om det är slitet och billigt. Jag finns i Göteborg, så finns det häromkring så är det toppen men annars kan vi säkert lösa något.
Är du säker på att du inte kan tänkta dig att skicka? Främst gaffeln jag är intresserad av om den är i någorlunda skick.Skänkes:
Visa bilaga 429571Radon 26" MTB ram och hjul. Stl. M/18 tum
Hamnar på återvinningen om ingen vill ha den.
Finns i Eskilstuna och skickas ej.
Ganska säker faktiskt. Gaffeln är någon billig Rockshox dart 2 historia som stått oanvänd sedan ~ 2014. Innan dess har den gått ca 150 mil. Aldrig öppnad eller servad.Är du säker på att du inte kan tänkta dig att skicka? Främst gaffeln jag är intresserad av om den är i någorlunda skick.
Okej, då är den nog på samma (låga) nivå som den jag har på redan..Ganska säker faktiskt. Gaffeln är någon billig Rockshox dart 2 historia som stått oanvänd sedan ~ 2014. Innan dess har den gått ca 150 mil. Aldrig öppnad eller servad.
Du har PM.Skänkes:
Visa bilaga 429571Radon 26" MTB ram och hjul. Stl. M/18 tum
Hamnar på återvinningen om ingen vill ha den.
Finns i Eskilstuna och skickas ej.