Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var på Biltema (Backaplan) alldeles nyss, såg att de har bromskit (2 Vajrar, höljen, kåpor, etc) inne för 129 spänn.Nån i västra frölunda som har två fräscha bromsvajrar till övers?
Ändhylsor och ändkåpor är av intresse också.
Har ingen men tillverkarnamnet är Red Cycling Products. PRO är något helt annat, Shimanogruppen har jag för mig.
Fungerar den? Rakt eller tapped? Är det för rakt styrrör är jag intresserad då jag har en gammal recon som låter... intressant...Rockshox XC32 100mm slaglängd. För 29 tums hjul. Solo air.
Vet inte vad den är värd så bjud vad ni tycker den är värd.
Ser ju ganska tapered ut om du klickar på bilden...Fungerar den? Rakt eller tapped? Är det för rakt styrrör är jag intresserad då jag har en gammal recon som låter... intressant...
Smart. Man kan klicka på bilder...Ser ju ganska tapered ut om du klickar på bilden...
Fungerade när jag plockade av den. Har legat i några år i mitt förråd. Det är tapered.Fungerar den? Rakt eller tapped? Är det för rakt styrrör är jag intresserad då jag har en gammal recon som låter... intressant...
Fanns häromdan på köp&sälj.Söker 8x3 reglage för rakt styre. Gärna kombo med bromshandtag
Tyvärr behövde jag en rak.Fungerade när jag plockade av den. Har legat i några år i mitt förråd. Det är tapered.
Undra om inte jag har det liggandes hemma, just med kombon. Är på semester men kan kolla när jag kommer hem på tisdag om det fortfarande är aktuellt?Söker 8x3 reglage för rakt styre. Gärna kombo med bromshandtag
Ja kolla gärna!Undra om inte jag har det liggandes hemma, just med kombon. Är på semester men kan kolla när jag kommer hem på tisdag om det fortfarande är aktuellt?
Har ett oanvänt vänster 3x med bromshandtag för wirebroms. Låg i en låda med cykeldelar som jag fick på köpet när jag köpte en cykel på blocket. Skänker mot portokostnad.Söker 8x3 reglage för rakt styre. Gärna kombo med bromshandtag
Tack men vill gärna ha ett matchande par.Har ett oanvänt vänster 3x med bromshandtag för wirebroms. Låg i en låda med cykeldelar som jag fick på köpet när jag köpte en cykel på blocket. Skänker mot portokostnad.
Fritt fram att hämta i Gbg. Frivilligt byte mot nån öl eller slang i (700x32-40ish, racerventil).
1. Oanvänd frampakethållare - verkar endast passa XXLs Velocity-cyklar, sånhär https://www.xxl.se/velocity-by-whit...iVDw4F6y-SWPrAHQ0gxoCo2IQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
2. Panaracer Gravel King 700x38C [40-622] TLC i urläcker terracottafärg - har kört dem med slang. Väldigt snabba och sköna, men har nu tröttnat på ständiga punkor De fixar ej vintergruset i GBG. Kanske funkar de bättre som tubeless!?
vart i landet är helt klart intresseradByggde om pannlampan till cykellampa.
Funkar utmärkt men jag är inte bekväm med att ladda batterierna inomhus då den är importerad från Kina. Bortskänkes.
Visa bilaga 502913Visa bilaga 502914
vart i landet ? tror jag har nån i skrotlådan (sthlm)26.0 sadelstolpe? Någon som råkar sitta på det? Behöver inte vara något fancy. Behöver för att få ihop en SS Footie för asfalt/grus. Finns nya på Bikester om ingen har, känns dock som att, har man en utan ram kommer man knappast använda den själv. Ersättning efter ö.k.
Sthlm Mälaröarna. Men jag kan flytta mig en bit. Spännande!vart i landet ? tror jag har nån i skrotlådan (sthlm)
Hittade detta!Ja kolla gärna!
Tack för visat intresse. Lampan tillhör nu en annan Göteborgare.vart i landet är helt klart intresserad![]()
Passar på att bumpa denna; prylarna kan hämtas i Hammarby Sjöstad ikväll eller imorgon kväll.Tre stycken enklare 26"-däck i begagnat skick samt fem stycken 26"-slangar (varav ett par med inkompletta ventiler) skänkes eller bytes mot happyvaluta.
Kan skickas mot fraktkostnad. Hämtas annars på Öland alternativt i Hammarby Sjöstad efter överenskommelse.
Finns för en hundring på bike24 annars
Hmmm... om det där är en fin stolpe. Hur ser då en risig ut??Kolla vilken fin 26.0 stolpe. Tack @darkforce Nu skall jag bara lägga golv så kan jag kanske titta på objektet igen efter det.Visa bilaga 503768Visa bilaga 503768
Det är inte så viktigt i detta fall. Får jag bara ihop den och kan prova så vet jag ju om jag gillar hela konceptet. 26,0 är ett knepigt mått att kompromissa med. Närmast under kan man spela maracas i sadelröret med och närmast över får man inte ned med med slägga. Sen är ju gratis gott. Men jag tjatade om att ge ersättning.Hmmm... om det där är en fin stolpe. Hur ser då en risig ut??