Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du har ett PMVet inte? Ungefär som en äldre bakväxel i bra skick. :-)
Hör av dig på PM om den inte försvinner i bytessvängen!
Rullar hjulet i sin helhet, idag?Jag har gett upp projektet att få av frikransen och renovera det här Campagnolonavet. Inte för att jag tror det är omöjligt, bara det att jag inte har verktyg och ork nog att slutföra. Behöver möjligen svetsas för att dras av. Smutsigt men verkar i övrigt vara i hyggligt skick. Kommer med en Fiamme-tubfälg och ett gäng trasiga ekrar. Finns i Stockholms innerstad.
Visa bilaga 542672
Det rullar men behöver servas.Rullar hjulet i sin helhet, idag?
Jag övertar gärna projektet.Jag har gett upp projektet att få av frikransen och renovera det här Campagnolonavet. Inte för att jag tror det är omöjligt, bara det att jag inte har verktyg och ork nog att slutföra. Behöver möjligen svetsas för att dras av. Smutsigt men verkar i övrigt vara i hyggligt skick. Kommer med en Fiamme-tubfälg och ett gäng trasiga ekrar. Finns i Stockholms innerstad.
Visa bilaga 542672

PMHar en rockshox recon RL 130mm 29" för boost som jag gärna byter mot något skoj. Förslag :
Vevparti typ slx eller xt för boost
Sryrkombo gärna kolfiber och kort stam
Garmin edge
Däck 29" i nyskick. Typ vittoria agarro eller barzo
Skor five ten i strl ca 43
Ellet nåt annat skoj i liknande värde
Vad har ni för roligt?
Finns i Katrineholm
Diameter?Nån som har en sadelstolpsklämma i blått, rosa eller lila?
Har lite diverse att byta mot och sedvanlig happyvaluta finns alltid.
Haha visste väl att jag slarvat :) 31.8 eller 32mm tackDiameter?
?Haha visste väl att jag slarvat :) 31.8 eller 32mm tack![]()
PM kommer.Haha visste väl att jag slarvat :) 31.8 eller 32mm tack![]()
Hugger den gärna, pm:ar!Ny bil utan krok så denna tar massa onödig plats i garaget.
Skänkes eller bytes mot nåt roligt
Hämtas i Åkersberga Visa bilaga 543555
Ny bil utan krok så denna tar massa onödig plats i garaget.
Skänkes eller bytes mot nåt roligt
Hämtas i Åkersberga Visa bilaga 543555
Ställer mig gärna i kö.Hugger den gärna, pm:ar!
Intresserad av stx och lx, men oklart om jag har nåt bra att byta med och så är jag i stockholm, var är du och vad söker du?Skänkes: ett omaka par Avid V-bromshandtag och en överjävligt lång styrstam (inte 31,8mm styre...)
Visa bilaga 543676
Ett par LX bromshandtag i väldigt bra skick bytes mot nåt:
Visa bilaga 543677
Stx-rc-bromsar (smutsiga men i bra skick) bytes mot nåt:
Visa bilaga 543678
Jag ska ner till Stockholm om ett par veckor, så det löser sig nog. Jag vet inte riktigt vad jag söker (håller på att fixa till en gammal racer men har snart alla delar till den). Nåt kul i lådorna har du säkert.Intresserad av stx och lx, men oklart om jag har nåt bra att byta med och så är jag i stockholm, var är du och vad söker du?
Jag skall se vad jag kan tänkas ha. Jag är rädd att det är lite stort, alternativt daterat. Men PM kommer förhoppningsvis under morgondagen.Vinterns projekt är att fixa till en roligare cykel till klonen. Nu skall bara en ram fram. I dagsläget 170cm men växer så han knakar, 54cm eller strax större borde passa bra.
Den bör kunna ta fälgbromsade 700hjul.
Befinner mig i Stockholm.
Hellre bra pris än fint skick.

Det är den! Pm:arGammal mtb från Scott som gått som vinterpendlare. Ett riktigt as men den gör sitt jobb. Jag är 188 cm, och är i längsta laget för den. Allt är mer eller mindre slitet, men det enda som börjar bli akut är bakdäcket där dubbarna börjat äta sig igenom (insidan tejpad med silvertejp just nu).
Finns på Lidingö eller centralt i Stockholm.
Är den värd ett par flaskor vin?
Visa bilaga 543818
Utväxling?Söker en 10 delad kassett och stolpklämma, 30mm!
Har bytesgrejer, pm om du har något så snackar vi!
Kan man swisha för en ipa och frakt tar jag dom gärna ?
Och om du inte har bråttom att korka upp ställer jag mig gärna i kön och plockar upp dom nästa gång jag är på västkusten.Kan man swisha för en ipa och frakt tar jag dom gärna ?
Har lite av inkromet till ett Duomaticnav ?Tjena!
Söker Duomaticnav, insatsen till duomatic eller bakhjul 584 med fotbroms och stålfälg.
Jag tror jag har ett sett med såna reglage. Pm om intressant.Är det någon som har ett vänster BL-M395 att sälja?
Ute efter antingen komplett med ok eller bara ett löst reglage
Det torde finnas nåt par i nån låda hemmavid, kollar i kväll. Sthlm.Söker ett par plattformspedaler!
Behöver inte vara gigantiska eller sprillans nya. Kanske har jag något att byta med, eller en slant! PM!
Har lite av inkromet till ett Duomaticnav ?
Är det något speciellt som är av intresse?
Blev hyfffsad sallad, men med lite tur finns kanske delen/delarna du behöver?
Visa bilaga 544286