Mansjuhlen
Medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Söker landsvägs hjul och bromsar!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Utveckla gärna, för större möjlighet till träff.Söker landsvägs hjul och bromsar!
Har du kvar poddarna?
Ingen som har ett bakhjul över - kan leva med annan navbredd med om det kniper.Någon i Skåne som har ett komplett 26” hjul med fotbroms och vill byta mot något annat nödvändigt?
120 mm o.l.d på navet är viktigt - ss/3/x växlar spelar ingen roll.
26" bakhjul, ja. Men inte med fotbroms.Ingen som har ett bakhjul över - kan leva med annan navbredd med om det kniper.
Ingen som har ett bakhjul över - kan leva med annan navbredd med om det kniper.
Jag _tror_ jag har en sådan hemma. Men jag är på resande fot ytterligare två veckor. Har det inte löst sig för sig får du gärna höra av dig då.Jag söker en M15 vevlagerbult till Octalink, någon som har, gärna i Skåne?
Var i landet?Sökes vevparti för 4kantsaxel, 104/68mm bcd och typ 165-170mm vevar, med eller utan drev
Värmland/Närke typ, kan betala frakt annarsVar i landet?
Jag tror jag kommer få ett över i dagarna.Letar efter ett Växelreglage som passare Deore 9s.
Har lite smått och gott att byta med
Bockstyre Vitus
45cm vid hoods, 46 vid ändarna
För 31.8mm stam
MTB-styre Orbea
67cm brett
För 35mm stam
Bromsskivor Shimano
RT-30, centre lock, 203mm. Använd väldigt lite
RT-26, 6-bult, 180mm.
Växlar
Shimano Sora
Framväxel, nån enstaka repa men funkar fint
Bakväxel, lite skrap, inte använd på några år. Vill minnas att den är fult fungerande
Chainring, orbea
Passar Sram direct mount med 3 skruvar
32t
Jag cyklade ju förbi LBS Fridhems cykel i Lund på hemvägen idag och de hade en :)Jag _tror_ jag har en sådan hemma. Men jag är på resande fot ytterligare två veckor. Har det inte löst sig för sig får du gärna höra av dig då.
Du är inte sugen på att skicka med det med en stam? Är det något du behöver i utbyte?En Kabelguide från tektro finnes, a la bild
Visa bilaga 642477
finns gamla hjul i Skåne, hör av dig om du är intresserad.Söker landsvägs hjul och bromsar!
Det kan jag ordna! Var slut på kuvert hos postombudet igår, men ska göra ett nytt försök idag. Behöver för tillfället inget :)Du är inte sugen på att skicka med det med en stam? Är det något du behöver i utbyte?
Om du har kvar den är jag intresserad om du kan tänka dig att skicka den. Jag står givetvis för porto och bidrag till inköp av finöl i så fall. :)Trådlös cykeldator - Cateye velo wireless (satt på senaste cykelförvärvet) Finns i Uppsala för avhämtning - ett par flaskor finöl kan ses som trevligt bytesvärde till helgen ?
Några närmare önskemål beträffande styret?Söker bockstyre med 31,8mm klämma och 9/8 delad bakväxel för upp till 36t
Finns i Uppsala, hojta om ni har något!
Jag skulle gärna ärva!Någon som vill ärva en liten (48 cm) retro De Vicini-ram? Gratis mot avhämtning och komponenterna på bild får följa med. Finns i Mariehäll i Bromma.
Inte säkert men jag ska kolla i gömmorna!Nån som har en 160 mm skiva med 6 bultmönster? Sonen körde tacotricket i fjällen ?
Har det löst sig? Har någon skiva som ligger annars...Nån som har en 160 mm skiva med 6 bultmönster? Sonen körde tacotricket i fjällen ?
Yes!Spånga i Stockholm?
Har du måhända vägarna förbi Skanstull, när du är i Sthlm?Roll top styrväska från Planet X.
Visa bilaga 644264
Även här en hundring till nån välgörenhet.
Skickar inte, men kan leverera till Sthlm och Bollnäs, och ställen som ligger på vägen däremellan.