Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tar väldigt gärna över. Mot sedvanlig Happyvaluta.Godmorgon! Jag har ärvt en PRIMO de luxe med Columbus rör. Höjd 55 cm, längd 56 cm. Campaväxlarna (Super record) verkar vara från ca 1980.
Finns i Göteborg.
Den är tyvärr helt fel storlek för mig. Annars skulle jag cyklat den.
Finns det någon som vill byta hela cykeln? De känns lite synd - men annars kan jag spara de delar jag behöver och lämna de som blir över till Alelyckan. Eller ge hela till Alelyckan / Cykelköket.
Jag behöver:
Visa bilaga 721495Visa bilaga 721496Visa bilaga 721497Visa bilaga 721498Visa bilaga 721499
- bra nya 700-hjul med fälgbroms för x9 till min vintage nishiki-pendlare (cyklar 22km/dag).
- Vevparti, bakväxel (long cage), framväxel typ MTB 90-tal LX / XT / XTR.
- Frikionsväxelreglage helst styrmonterat.
- Finare bromsar typ Paul.
har nån nappat på hjälmen? om inte så e jag intresserad o byta till mej den mot nån bira-Rapid Rob 2,25”
-Duro 2,1”
Båda däcken är lågbudget och inget fingummi.
-Integralhjälm stl 52-56 om jag inte miss fel. Helt oanvänd men hittar inget tillverkningsdatum.
Finns i Axelsberg och skickas inte. En öl är alltid gott.
Ser rejält sliten ut, ja. Kan nog ha. Är det 110 eller 130?Hej,
Kedjan har börjat tappa och det känns som att det är främre klingan som orsakar detta.. hela drivlinan ska bytas ut men gärna efter vintern då det känns bättre med nya grejer i vår..
Någon som har en klinga, 48-50 tänder att avvara? Hittar inget om bcd men det är iaf Sora så ”racer” om det hjälper kanske..
Bor i Linköping Visa bilaga 722275
TACK! kan jag mäta mig fram till detta eller står det kanske på baksidan? På den sidan som är utåt står det ingen märkning om BCD tyvärr...Ser rejält sliten ut, ja. Kan nog ha. Är det 110 eller 130?
Mät. ??TACK! kan jag mäta mig fram till detta eller står det kanske på baksidan? På den sidan som är utåt står det ingen märkning om BCD tyvärr...
65 mm får jag det till ca så 110 bcd blir det då antar jag.Mät. ??
CC-avståndet mellan två intilliggande hål x 1.7 har jag för mig.
Varför inte rensa dina länkar innan du postar dem?Shimano GRX BL-RX810-L+BR-RX810:
?number=20141765-40384703&__delivery=25&__currency=1&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIvqT4naqXiAMVQQWiAx1rcQlaEAQYAyABEgIt9fD_BwE
Ok. Jag har en schysst biopace-klinga. Återkom i PM om intressant.
skrivet och gjort!Ok. Jag har en schysst biopace-klinga. Återkom i PM om intressant.
Den magiska kassen med racerbromsar. Finns det möjligen 2 kvar? Inser att jag borde sparat 2 till ett kommande projekt. Eller är det ngn annan som sitter på 2 racerbromsar i Sthlm som hen inte behöver? Behöver verkligen inte vara ngt fint.lite närmare ändå
Ganska säker på att jag kan skaka fram en sådan; skall försöka komma ihåg att se efter imorgon.Söker sadelstolpe 27.2 alu/silver.
Hur pass gamla kan de vara för att fungera för dig?Den magiska kassen med racerbromsar. Finns det möjligen 2 kvar? Inser att jag borde sparat 2 till ett kommande projekt. Eller är det ngn annan som sitter på 2 racerbromsar i Sthlm som hen inte behöver? Behöver verkligen inte vara ngt fint.
Söker en växelörskonverterare. Den gör så att gamla ramar designade för vintage SunRace växlar passar med Shimano prylar.
Finns på nätet mellan pallar inte vänta, så köpes gärna om du har och bor i Stockholm!

Kan kolla och återkomma tror jag kan ha iaf 1. Måste det va matchande par ?Den magiska kassen med racerbromsar. Finns det möjligen 2 kvar? Inser att jag borde sparat 2 till ett kommande projekt. Eller är det ngn annan som sitter på 2 racerbromsar i Sthlm som hen inte behöver? Behöver verkligen inte vara ngt fint.
Hej!Söker dropper post reglage, både horisontella och vertikala (eller vad de nu heter...) är intressanta. Jag ska prova att bygga en egen variant tillsammans med dämparlåsningen så jag får testa mig fram lite... Helst i Gbg eller om man kan skicka det ?
Hej, var finnes prylarna? Intresserad av XT-reglaget.
Ooh, det där 11-delade reglaget hade varit perfekt! Pm:ar!
Den blir kanon, tack! Skickar ett PM.Hej!
Ja har ett du kan få..
Eller har du fått tag på något än?
Hälsn. Daniel
Här är shimanos artikelnummer om du vill leta nytt, bör inte kosta många kronorVisa bilaga 723053Visa bilaga 723053
Någon som har nummer 1 och 4 på bilden att sälja? Till GRX600 2x11 vevparti.
Tack!Här är shimanos artikelnummer om du vill leta nytt, bör inte kosta många kronor
Y1F811100
Y1GE98050
Från https://si.shimano.com/en/ev/FC-RX600-4579
Gärna! Helst matchande.Kan kolla och återkomma tror jag kan ha iaf 1. Måste det va matchande par ?
Hojta till om det här är av intresse för dig.Hej,
Behöver en 9delad kassett 11-32 samt 3delat vevparti för fyrkants axel i hyfsat skick om någon har liggande.
Bor i Trollhättan så gärna i närområdet eller om ni kan tänka er skicka.
Swishar efter överenskommelse.
Löste det sig? Annars har du här. Inkl. bakväxel...Söker en växelörskonverterare. Den gör så att gamla ramar designade för vintage SunRace växlar passar med Shimano prylar.
Finns på nätet mellan pallar inte vänta, så köpes gärna om du har och bor i Stockholm!
Darkforce räddade situationenLöste det sig? Annars har du här. Inkl. bakväxel...
![]()
Växlar & drivlina | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Växlar & drivlina enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Var det ens pengarna tillbaka på att den skulle hamna i mörkaste småland?Kära vänner,
Jag har en ram exklusive gaffel som finns i Uppsala men som vill till endera Jönköping eller Helsingborg/Höganäs.
Uppsala-Örebro kan också funka.
Finns det någon där ute som har en körning på g den vägen?
Happyvaluta och/eller bidrag till valfritt vällovligt 90-konto kan erbjudas i gengäld, liksom hedersomnämnande i Miyatatråden (hot eller löfte, det är frågan).
DEN. HÄR. SKA. INTE. HAMNA. DÄR. HEMMA.Var det ens pengarna tillbaka på att den skulle hamna i mörkaste småland?