velman
Aktiv medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Tack för att du tog dig tid i alla fall!Kikade nu. Har bara till klassiska styren på typ 22 mm.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för att du tog dig tid i alla fall!Kikade nu. Har bara till klassiska styren på typ 22 mm.
kanske har nått liggandes i bra o ha lådan på jobbet tyvärr jobbar jag utomsocknes hela veckan så har du inte fått träff innan så skicka ett pm på söndag o påminn mej att kolla då jag har typ hitta doris minnePrövar här igen:
Söker lvg-trippel 52/42/32. Helst äldre japanskt suntour sakae men även shimano är intressant.
Har diverse att byta med och även pengar.
Har du testat att shimsa med en remsa alu från en ölburk? Alternativt från en läskburk om du inte nyttjar. Det går lika bra.Efter något års frustration med en ofrivillig dropper så har jag nu m.h.a skjutmått förstått att min sadelstolpe är för liten? Söker därför efter billigast möjliga 31.8mm-stolpe, minst 300mm, helst svart.
Cola Zero eller i nödfall Hallonsoda. Men det är ju sedan gammalt.Har du testat att shimsa med en remsa alu från en ölburk? Alternativt från en läskburk om du inte nyttjar. Det går lika bra.
Radler borde det väl vara?Cola Zero eller i nödfall Hallonsoda. Men det är ju sedan gammalt.
Blir det inte lite tjockt med glasflaskan från hallonsodan?Cola Zero eller i nödfall Hallonsoda. Men det är ju sedan gammalt.
Ta 7,2-burkar - de är starkare…Jag har bara Mariestads hemma. Jag får hoppas att det duger!
Blir det inte lite tjockt med glasflaskan från hallonsodan?
Helt rätt tänkt; det blev bara lite tokigt med bilden. Teknikens under och allt det där;
Det säljs även på SystembolagetRadler borde det väl vara?
Eller alkoholfri för den som föredrar det.Det säljs även på Systembolaget
![]()
![]()
Pripps Radler
Fruktig, något syrlig smak med sötma, inslag av citronskal, ljust bröd, apelsin och örter.www.systembolaget.se
Ja, det har du rätt i!Helt fel dock. Borde vara: "Der Radler".
Helt rätt tänkt; det blev bara lite tokigt med bilden. Teknikens under och allt det där;
![]()
Läsk på burk | Hammars Bryggeri
Fyra av våra mest populära smaker - nu sockerfri läsk på burk! Köp läsk online eller i butik. Hitta dina favoriter hos våra återförsäljare!hammarsbryggeri.se
Folkhälsa är aldrig (?) OffT.Tjena!
Riktigt god, men Pripps är oväntat bra med tanke på vad det står på burken. Lite för söt bara, grapefruktvarianten är bättre.
Uäck... Tål inte sötningsmedel, bismaken efter får mig att må illa.
Tyvärr blir det vanligare och vanligare i "icke light" läsk också. Att det finns lightläsk är väl bra, men låt den vanliga vara. Snart bara vanlig Coca Cola som går att dricka. Allt från Pepsico har sötningsmedel i sig, vanlig Fanta fick sötningsmedel för typ tre år sedan.
Låt mig injicera riktigt socker om jag vill. Det luriga är att dom gör det för ekonomisk vinning och inte för att man ska minska på sockermängden. Sötningsmedel är mycket billigare än socker.
Om gemene man hade lärt sig att äta riktigt, inte för mycket och inte trycka i sig godis, läsk och chips fyra fem dagar i veckan så hade folkhälsan varit mycket bättre.
Känner lite för många människor som bälgar lightläsk, som det vore vatten, dagligen. För det är ju "nyttigt". Gemensamt för alla är att dom är överviktiga..
Edit: Oj vilken urspårning det blev nu
OnT så letar jag efter en stel gaffel för Boost 110..
Då var det löst. En 50-lapp på Trekstore i Göteborg var allt som krävdes. Två fina klämmor. Skönt med en butik som faktiskt har reservdelar och ett intresse att ge bra service. Det är min lilla erfarenhet därifrån i alla fall.Jag söker två klämmor till Shimano 11-delade landsvägsreglage
Visa bilaga 726690
Köpte begagnade reglage men fick inte med klämmorna. Jag och säljaren är inte direkt överens om saker och ting så jag får leta upp ett par själv.
Jag är lite osäker på hur klämman ändrats genom åren men den som är till 11-delade reglage skall passa. Jag har ett par ST-R8050 DI2-reglage.
Hör av dig om du har något!

Nix, du bara läste fel. Det uttalas ”ze Radler”.Helt fel dock. Borde vara: "Der Radler".
lampa behövs ju nu så den är jag intresserad av. vart finns den i så fall?Något utav intresse för någon?
Vad är det för klossar? Vilka pedaler passar de till?Något utav intresse för någon?
De där små distanserna är jag intresserad av!Något utav intresse för någon?
Till Look x-trackVad är det för klossar? Vilka pedaler passar de till?
Fanns inte den som starköl en sommar för länge se'n?Det säljs även på Systembolaget
![]()
![]()
Pripps Radler
Fruktig, något syrlig smak med sötma, inslag av citronskal, ljust bröd, apelsin och örter.www.systembolaget.se
Hittat en bra kyltunna för den .Endast 2000krFanns inte den som starköl en sommar för länge se'n?
Pripps var det iaf, Öl/Citron som starköl.
Jag gillade den skarpt minns jag.
Fanns inte den som starköl en sommar för länge se'n?
Pripps var det iaf, Öl/Citron som starköl.
Jag gillade den skarpt minns jag.
Ett nitto albatross. Trivs så bra med det.Halloj, vad är det för styre du har på? Köpte tidigare i veckan också en continental, inte gratis men ruskigt billigt. Dock är bockstyret på den himla aggresivt.
Är det bara hämtning som gäller?Ok, lite mer info,
Lampa Solarstorm, USB batteri med hjälmfäste.
Cleats LOok S-track mtb,
Spaders Shimano GR500 pedal.
Skruvar och brickor för Shimano bromsar
Ramfäsre för Cykellås ABUS. Med skriuvar.
Hörlurspåse Sennheiser och armvecks Adidas,
Bjud på.
Hämta på Hisingen.
Se där. S-track är ju sådana pedaler jag har. Har klossarna liv kvar? Var finns de?Ok, lite mer info,
Lampa Solarstorm, USB batteri med hjälmfäste.
Cleats LOok S-track mtb,
Spaders Shimano GR500 pedal.
Skruvar och brickor för Shimano bromsar
Ramfäsre för Cykellås ABUS. Med skriuvar.
Hörlurspåse Sennheiser och armvecks Adidas,
Bjud på.
Hämta på Hisingen.
Köpte du dom?De där små distanserna är jag intresserad av!
Det är in the works, så att säga!Köpte du dom?
Nu är väl inte riktigt tanken med tråden att använda som reklam för sina säljannonser. Snarare grejer som betingar litet värde och helst bytes snarare än säljs för 950 kr.Dessa är för små för mig, intresserad någon?
[Annons raderad]