Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej.
Råkade köpa en Specialized rockhopper 29 som det sitter en carbongaffel på.
Inte riktigt min cup of tea.
Någon som har en 29" luftgaffel för rakt styrrör och qr 9mm
Kan gärna göra byteshandel som delbetalning med toseek gaffeln som sitter på nu
Calling @JakobDEtt par Crankbrothers Stamp_1 plattisar bortskänkes. De ser för jävliga ut men är hela och funkar finfint. Annars går de till Cykelköket. Finns i Göteborg.
Visa bilaga 776933
@ScaramangaEtt par Crankbrothers Stamp_1 plattisar bortskänkes. De ser för jävliga ut men är hela och funkar finfint. Annars går de till Cykelköket. Finns i Göteborg.
Visa bilaga 776933

Fick ramen skjuts? Jag kör Grebbestad-Stockholm 6 Juli om det är intressant.Drar iväg en chansning i denna tråden.
Är det någon som åker från västkusten upp mot sthlm den närmsta tiden?
Skulle behöva ett ramset som finns i Vänersborg och levererar till Katrineholm eller närliggande städer.
Betalar 700:- för besväret.
Hej ja det löste sig med frakt. Tack ändåFick ramen skjuts? Jag kör Grebbestad-Stockholm 6 Juli om det är intressant.
Jag tar gärna dem om de finns kvar, behöver "nya" pedaler till en av cyklarna.Ett par Crankbrothers Stamp_1 plattisar bortskänkes. De ser för jävliga ut men är hela och funkar finfint. Annars går de till Cykelköket. Finns i Göteborg.
Visa bilaga 776933
Finns dessa kvar?Ett par Crankbrothers Stamp_1 plattisar bortskänkes. De ser för jävliga ut men är hela och funkar finfint. Annars går de till Cykelköket. Finns i Göteborg.
Visa bilaga 776933
Det borde jag ha. Kan kolla imornSökes: Barends till sambo som vill prova på det för touring.
Så finns det i en skrot/bra att ha låda och du vill bli av med det/byta till något annat skrot/bra att ha så säg till. Jag har lådor med blandat skrot/bra att ha här i Malmö.
Sökes: Barends till sambo som vill prova på det för touring.
Så finns det i en skrot/bra att ha låda och du vill bli av med det/byta till något annat skrot/bra att ha så säg till. Jag har lådor med blandat skrot/bra att ha här i Malmö.
Och om inte annat har jag liggandes. Hojta till om det blir aktuellt.Det borde jag ha. Kan kolla imorn
Jag har ett par bruna chrome dojjor i läder i den storleken. Du får med ett par vita riktigt risiga spd pedaler ocksåNån som har gamla MTB-skor med spd i 43ish till övers? Vill prova pendla till jobbet så inga riktiga krav. Typ gamla Shimano är ju coola
Fick tag i ett par, men tusen tack ändå!Jag har ett par bruna chrome dojjor i läder i den storleken. Du får med ett par vita riktigt risiga spd pedaler också
Jag har ett par såna i Skåne.Nån som har gamla MTB-skor med spd i 43ish till övers? Vill prova pendla till jobbet så inga riktiga krav. Typ gamla Shimano är ju coola
Hej finns de kvar så är jag intresserad!Nån som vill ha stänkskärmar?
SKS Long I använt skick men ska vara helt fungerande. Finns i Nacka
Tar gärna hand om Nitor och hålrumsvätskan. Pm!Visa bilaga 778102
Lite småskräp jag inte har någon nytta av, skänkes om någon har användning för det:
Sadelstolpe aluminium, diameter 27,2 mm, setback ~15 mm, längd ~34 cm
Vevarmsskruv och täckkåpa för DUB, ej SRAM original (kinakopia köpt av misstag)
Kassettverktyg och vevarmsavdragare av okänd kvalitet (del av kit från AliExpress)
Nitor färgborttagning oöppnad
Biltema rostskyddsmedel nästan oanvänd (sprutat inuti en ram)
Vevarmsskruv och täckkåpa för DUB skulle jag kunna ha nytta av om de finns kvar.Visa bilaga 778102
Lite småskräp jag inte har någon nytta av, skänkes om någon har användning för det:
Sadelstolpe aluminium, diameter 27,2 mm, setback ~15 mm, längd ~34 cm
Vevarmsskruv och täckkåpa för DUB, ej SRAM original (kinakopia köpt av misstag)
Kassettverktyg och vevarmsavdragare av okänd kvalitet (del av kit från AliExpress)
Nitor färgborttagning oöppnad
Biltema rostskyddsmedel nästan oanvänd (sprutat inuti en ram)
Finns i Järla Sjö, Nacka strax utanför Stockholm.
De är nu paxade!Bortskänkes fem stycken vajrar som hittades vid rensning av lådor. Finns i Bandhagen området Stockholm. Beroende på vart du bor kan jag kanske agera cykelbud, för det är ju gött att cykla.
Japp, bara att komma och hämta om du är i närheten, och om inte kan det inte gå på många frimärken att skicka om det skulle vara så… skicka ett PM.Vevarmsskruv och täckkåpa för DUB skulle jag kunna ha nytta av om de finns kvar.
Var i Sverige? Har mekaniska tektro i Uppsala som behöver lite skruvande.Tjena!
Söker skivbromskit fram och bak till MTB. Håller på och bygger ihop systerdotterns första MTB men saknar bromsar. Skivor finns.
Var i Sverige? Har mekaniska tektro i Uppsala som behöver lite skruvande.
Det skall jag nog kunna lösa.Tjena!
Håller till runt Kalmar men vill helst ha hydrauliska.
Det skall jag nog kunna lösa.
Är det till samma bygge du letar dropper?
Jomen du, en sån skulle sitta bra på min blåa 5M, när den väl blir klar. Skickar ett PM.En till skänkes, något nischad: Har du, eller håller du på att skaffa, en liggcykel? Då kanske du vill ha denna väska som kan lasta bakom sitsen. Rymmer ca 20 liter, vattentätt galon, från tidigt 00-tal. En dragkedja behöver fixas, annars OK. Finns i Uppsala.
Visa bilaga 778621
Tack, och Nej det blir tyvärr inte så smidigt. Om jag inte får en akutresa dit. :) Då återkommer jag annars kostar det mer än det smakar.Fy va surt! Har i gbg som är ledig men det är väl knappast smidigt misstänker jag.