Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tar gärna bromsar och kedjelås om de finns kvar.Visa bilaga 801638
Skänkes....
Tre fälgbromsar
Reservdelsaxlar, ena konan på varje sida är trött
1/8 kedjelås
Skivbromsadapter märkt U3 F180
20T drev
Pedaler från en spinningcykel, korgar och spd, ena lagret behöver nog spännas om.
Stockholm, Telefonplan
Det är bara att komma förbi och hämta. Skicka ett pm!Tar gärna bromsar och kedjelås om de finns kvar.
Lämna på cykelkök såklart!Har en massa bröte som jag inte orkar sälja, kan man lämpa av sånt på närmsta cykelkök eller får man skäll då? I Göteborg då.
Styrstammen? 1 1/8" eller 1"?Finns det intresse? Det mesta i fint skick. Nitade vevar, men dreven är rätt fräscha. Cantis tyvärr sålda
1" samt tagen. Har en längre både 1- och 1 1/8" om du är sugenStyrstammen? 1 1/8" eller 1"?
Några närmare önskemål?Söker ram/cykel i storlek small att bygga en hoj till min polare med. Finns i Stockholm, har ett och annat att byta mot.
Nä, eller kanske space för stora däck. Tänkte klämma in stänkskärmar och dubbdäck.Några närmare önskemål?
Tack. Nej det var nog exakt den som var intressant. Kort och brant hade passat min Miyata perfekt.1" samt tagen. Har en längre både 1- och 1 1/8" om du är sugen
Jag har möjligtvis Avid liggandeNån som har gamla retro MTB-skivbromsar som samlar damm? Typ Hayes , Avid, Magura eller liknande? Skulle kapa slangen på mina Avid men handtaget verkar slut, så skulle behöva nya
Jag har original 1” Miyata-(fast Sakae-)stam om intressant, men de är ju lite längre.Tack. Nej det var nog exakt den som var intressant. Kort och brant hade passat min Miyata perfekt.
Mäktigt. När får jag komma förbi? Om 6 veckor?Jag har möjligtvis Avid liggande
Har 10-delat Sram liggande. Drygt 10 år gammalt.Letar drivlina (kassett, bakväxel och reglage) till mtb. Ska bygga nån slags monster gravel. Gärna i Stockholm
Låter magiskt! Skickar PMHar 10-delat Sram liggande. Drygt 10 år gammalt.
Det var just en kort brant som jag ville ha.Jag har original 1” Miyata-(fast Sakae-)stam om intressant, men de är ju lite längre.
Vilken storlek är det på de du har?Jag får tyvärr konstatera att båda mina ramar är för små... Är det någon som har en större Miyata mtb ram är jag intresserad av ett byte! Annars kan jag sälja den lila för samma pris som jag köpte den för dvs 500kr Visa bilaga 803361Visa bilaga 803362
Gå och sälj den till Fixmybike för 5000kr. Så kan de bygga en monstergraveldeluxecross för den och sälja för 15000kr :)Nishiki ram bytes mot fin flaska rött.
Åker till tippen nästa vecka annars.
Finns i Hammarby sjöstad.
Visa bilaga 803374
V-broms på köpet!Bra med 30% rabatt, bara att slå till!
Jag har!!Någon som har användning av dessa? Använda 2-3 gånger.
adidas Five Ten Sleuth DLX Mountainbikeskor Herr grå (Skostorlek UK 9 | EU 43 1/3)
Nån som har en hydraulisk shimanobroms till bak över? Ena grabbens cykel läcker vid oket så ett byte börjar bli akut. Betalar gärna och även frakt.
Smal sak att bara byta oket. Händer ibland (även om det var några år sedan för mig nu) att Shimano-ok börjar läcka. Ett nytt kostar typ 300 spänn.Nån som har en hydraulisk shimanobroms till bak över? Ena grabbens cykel läcker vid oket så ett byte börjar bli akut. Betalar gärna och även frakt.
Absolut, det har jag inga problem med att byta. Dock var jag lite otydlig i min förfrågan inser jag.Smal sak att bara byta oket. Händer ibland (även om det var några år sedan för mig nu) att Shimano-ok börjar läcka. Ett nytt kostar typ 300 spänn.
Såna här har jag på några cyklar, och sådana har aldrig gått sönder för mig.
Bikeshop
bikeshop.se
Edit: har någon en broms är det såklart funkis, men man kanske inte behöver slänga handtaget...
Ah, fattar. Jag har gjort samma manöver utifrån samma behov!Absolut, det har jag inga problem med att byta. Dock var jag lite otydlig i min förfrågan inser jag.
Det jag ska byta bort är Tektro och inte Shimano, även handtaget är i väldigt dåligt skick om än fungerande. Dock är det enda bromsen i hushållet som är Tektro så det är en riktig bastard och jag föredrar att gå över till Shimano helt.
Letar med ljus och lykta efter en välfungerande 26 tumsgaffel med 100+ slag, rakt styrrör och QR. Helst en Fox likt bilden men öppen för det mesta. Har prylar och kosing att byta mot
Jag ska kika vad jag har imorgon.Söker sk. thumb shifters med möjlighet att välja mellan friktion och indexerat. Typ shimanon light action (om dom nu hette så) Någonstans i krokarna 2/3 x 7/8/9.
Jag tror jag har, antagligen 7-delat. Kan kolla imorgon. Hur snygga behöver de vara?Söker styrändsreglage av antingen friktionstyp alternativt indexerat till 7/8 delat shimano.
Ah schysst! De bör vara ok men inte mer (:Jag tror jag har, antagligen 7-delat. Kan kolla imorgon. Hur snygga behöver de vara?