Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
magnil sa:Topeak Drybag för smartphone i lämplig storlek på styrstammen och sedan Strava appen i telefonen. Tror du behöver Premium. Favorit/stjärnmärk de segmenten du vill ha live på Strava.
Arsozath sa:Och vad är problemet med hetsintervaller?
Det enda jag inte gillar är att jag inte ser watten samtidigt som övrig data. Måste ändra vyn fram och tillbaka om jag ska kunna pacea vettigt och samtidigt hålla koll på om jag ligger före, efter och hur långt det är kvar.
Men det bästa är som sagt att man vet var segmentet startar och slutar. Sumpat rätt många KOM på att jag gått för tidigt eller för sent och stannat av för tidigt.
NickPick sa:En telefon anses vara väldigt mycket mindre tillförlitlig än en dedikerad GPS sägs det.
Går du in via datorn så finns det en klickbar text under segmenten man kört, "Don't see the segment you're looking for?", där borde du kunna få svar på detTed_B sa:Varför registreras inte alla segment som man cyklar?
Kollar jag på segment explore hemma så finns det segment där jag cyklat men kollar jag på mitt träningspass så står det att det inte är några segment på den rundan.
Kollar jag på de som kört tidigare så har de både använt strava android app och garmin forerunner, jag själv använder strava android app och har provat med två olika mobiler men inget segment registreras på den rundan. Andra segment på andra rundor registreras.
Alfakrull sa:Går du in via datorn så finns det en klickbar text under segmenten man kört, "Don't see the segment you're looking for?", där borde du kunna få svar på detTed_B sa:Varför registreras inte alla segment som man cyklar?
Kollar jag på segment explore hemma så finns det segment där jag cyklat men kollar jag på mitt träningspass så står det att det inte är några segment på den rundan.
Kollar jag på de som kört tidigare så har de både använt strava android app och garmin forerunner, jag själv använder strava android app och har provat med två olika mobiler men inget segment registreras på den rundan. Andra segment på andra rundor registreras.
Ted_B sa:Däremot finns ett annat med omvänd start/mål
ginnfilt sa:Ja, "lättast" bör väl vara direkt i mobilen. Funkar fint! Men förutsätter förstås någon form av fäste för mobilen.