..::Larzzza::..
Aktiv medlem
Sundsvalls-tråden
Detta är en tråd som handlar om cykling i Sundsvall och i trakterna däromkring. Har du varit på en tur så lägg gärna upp bilder och skriv lite om hur det var.
Andra kan få fina tips om var man kan cykla och ännu viktigare, vart man inte ska cykla! En liten inspirationskälla eller lite intressant läsning :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Cykeltur mot Södra Berget 070425
Ja då var det dags att slänga upp lite bilder efter eftermiddagens cykeltur. Det hade torkat upp fint, solen lyste och det var lagomt varmt, synd att jag hade en tid att passa annars hade jag varit ute längre.
Det blev inte så mkt stigar utan mestadels eljuspår, tog det lite lungt i början av säsongen och nötte in cykeln lite efter "pimpningen".
Here we go:
Med mig hade jag Sebbe_svall eller vad han nu heter här på happy... skit samma... Sebastian
Min
En till
Fungerar kanske bättre med skidor
Gav det här en 50-50 chans att jag skulle skada mig allvarligt
Men vi kom hem helskinnade (nästan) och det var en tur som gav mersmak :)
Andra kan få fina tips om var man kan cykla och ännu viktigare, vart man inte ska cykla! En liten inspirationskälla eller lite intressant läsning :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Cykeltur mot Södra Berget 070425
Ja då var det dags att slänga upp lite bilder efter eftermiddagens cykeltur. Det hade torkat upp fint, solen lyste och det var lagomt varmt, synd att jag hade en tid att passa annars hade jag varit ute längre.
Det blev inte så mkt stigar utan mestadels eljuspår, tog det lite lungt i början av säsongen och nötte in cykeln lite efter "pimpningen".
Here we go:
Med mig hade jag Sebbe_svall eller vad han nu heter här på happy... skit samma... Sebastian
Min
En till
Fungerar kanske bättre med skidor
Gav det här en 50-50 chans att jag skulle skada mig allvarligt
Men vi kom hem helskinnade (nästan) och det var en tur som gav mersmak :)
Senast redigerad av en moderator: