Fjärdebrunn
Aktiv medlem
Sverigetempot 2016
Vilket intryck ni måste ha gjort killar!
En smula narcissistiskt?
En smula narcissistiskt?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fjärdebrunn sa:Vilket intryck ni måste ha gjort killar!
ohellstrom sa:Fjärdebrunn sa:Vilket intryck ni måste ha gjort killar!
Jag har verkligen försökt att rannsaka mig själv under den gångna månaden - har jag verkligen gjort, sagt eller skrivit något som är så till den milda grad klandervärt att denna enorma bitterhet kan anses rimlig... Men nej, jag kan verkligen inte se det.
kitzblitz sa:ohellstrom sa:Fjärdebrunn sa:Vilket intryck ni måste ha gjort killar!
Jag har verkligen försökt att rannsaka mig själv under den gångna månaden - har jag verkligen gjort, sagt eller skrivit något som är så till den milda grad klandervärt att denna enorma bitterhet kan anses rimlig... Men nej, jag kan verkligen inte se det.
Idiot! ;-)
kitzblitz sa:Jag tyckte det var spännande och lärorikt att cykla med Ian. Och med Oscar. Och hela loppet :-)
Oj, hoppla! En aning ogenomtänkt att dömma något efter att man bara umgåtts på detta extrema sätt. Jag kan nämna flera personer, inklusive mig själv, som gjort och sagt mycket konstiga saker under långlopp. Sömnbrist ställer till mycket tokigheter!ohellstrom sa:Jag antar att jag är färgad av det ganska utdragna karaktärsmord jag mottog på PM för över en månad sen
bsandborgh sa:"enorma bitterhet"? Jag har läst Ians berättelse mer än en gång och det är inte det intrycket jag får. Visst, det kan tyckas märkligt att inte nämna Toni eller Oscar en enda gång men det är inte en den typen av story han försöker skriva. Han vill få fram hur han kände sig och hur han upplevde loppet. Jag får intrycket av en kille som cyklat alldeles för mycket denna sommar och som verkar vara utbränd psykiskt. Det känns som om han egentligen inte var så sugen på loppet utan hellre hade varit hemma med frun.
Vi får väl se vad som kommer i del 2 men det skulle förvåna mig om det skrivs något surt om T&O.
me.I.am sa:bsandborgh sa:"enorma bitterhet"? Jag har läst Ians berättelse mer än en gång och det är inte det intrycket jag får. Visst, det kan tyckas märkligt att inte nämna Toni eller Oscar en enda gång men det är inte en den typen av story han försöker skriva. Han vill få fram hur han kände sig och hur han upplevde loppet. Jag får intrycket av en kille som cyklat alldeles för mycket denna sommar och som verkar vara utbränd psykiskt. Det känns som om han egentligen inte var så sugen på loppet utan hellre hade varit hemma med frun.
Vi får väl se vad som kommer i del 2 men det skulle förvåna mig om det skrivs något surt om T&O.
+1
Efter en del inlägg här i tråden så förväntade jag mig lite skandaler, var inget sånt i Ians berättelse. Tycker det är lite tråkigt med en del antydningar här.
bsandborgh sa:Oj, hoppla! En aning ogenomtänkt att dömma något efter att man bara umgåtts på detta extrema sätt. Jag kan nämna flera personer, inklusive mig själv, som gjort och sagt mycket konstiga saker under långlopp. Sömnbrist ställer till mycket tokigheter!ohellstrom sa:Jag antar att jag är färgad av det ganska utdragna karaktärsmord jag mottog på PM för över en månad sen
åberg sa:Heter det inte idot längre?
bigmollo sa:Jag kan verkligen förstå om han är sur på Toni. Värre idiot får man leta efter.
kitzblitz sa:bigmollo sa:Jag kan verkligen förstå om han är sur på Toni. Värre idiot får man leta efter.
+1! När jag är ute och cyklar hatar jag allt och alla och försöker vara så ohjälpsam som möjligt.
Det är alltså därför så många försöker att hålla sig undan din vrede genom att gömma sig bakom din rygg? Vilka luriga cyklister :)kitzblitz sa:bigmollo sa:Jag kan verkligen förstå om han är sur på Toni. Värre idiot får man leta efter.
+1! När jag är ute och cyklar hatar jag allt och alla och försöker vara så ohjälpsam som möjligt.
Kung Ankan sa:åberg sa:Heter det inte idot längre?
Idit heter det.
nieves sa:Det är alltså därför så många försöker att hålla sig undan din vrede genom att gömma sig bakom din rygg? Vilka luriga cyklister :)kitzblitz sa:bigmollo sa:Jag kan verkligen förstå om han är sur på Toni. Värre idiot får man leta efter.
NLC sa:Kung Ankan sa:åberg sa:Heter det inte idot längre?
Idit heter det.
I do it?
Kung Ankan sa:NLC sa:Kung Ankan sa:åberg sa:Heter det inte idot längre?
Idit heter det.
I do it?
I did it. Idit.
bigmollo sa:Charmen med långloppen är ju just att man går in i mörka perioder och får kämpa mot sig själv och ibland mot andra. Det är ett socialt experiment av hög klass att hålla ihop en grupp under sån påfrestning.
NLC sa:bigmollo sa:Charmen med långloppen är ju just att man går in i mörka perioder och får kämpa mot sig själv och ibland mot andra. Det är ett socialt experiment av hög klass att hålla ihop en grupp under sån påfrestning.
Man kanske ska akta sig så inte nästa längre brevet blir en realitydokusåpa i TV3...
GoranS sa:Hm, undrar om det verkligen skulle slå. Kalla det fördomar, men jag tror inte riktigt randonnörer utgör normalt dokusåpamaterial.
GoranS sa:Kapitel två gav ju i alla fall ingen "offentlig avrättning" av övriga medlemmar i tätgruppen utan snarare ett fortsatt mörkande.
Sen tycker jag du ska heder av att motstå frestelsen att driva sandlådskrig. Sådana har sällan gjort något för att driva världen framåt.
Mr Orange sa:Är det ett krav att man måste blogga om man cyklar långt?