Mange.
Aktiv medlem
Sverigetrampet 2.0 - Sub96 Attempt
festligt, speciellt om man gör en everesting ;)Fast, om han vänder och åker tillbaka, borde inte dessa kilometer räknas som negativa?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
festligt, speciellt om man gör en everesting ;)Fast, om han vänder och åker tillbaka, borde inte dessa kilometer räknas som negativa?
Vilken tvist det skulle vara om Simon hittar en skön backe och i stället för att cykla klart sina 205km börjar Everesta i stället.festligt, speciellt om man gör en everesting ;)
Vilken tvist det skulle vara om Simon hittar en skön backe och i stället för att cykla klart sina 205km börjar Everesta i stället.
Jag antar att han ville köra rutt som han körde åt andra hållet.Lite antiklimax men risken fanns att behöva vända, varför siktade man inte på Riksgränsen då istället?
Nu kan det väl kvitta eftersom han missar tids-målet med egentligen.
Grymt kört i vilket fall och väldigt roligt med internet-cykling igen =)
Jag antar att han ville köra rutt som han körde åt andra hållet.
Men hur går det egentligen. Kommer han att greja sub 100?
Det är på gränsen. Vore ju coolt om det gick! Håller alls tummar!!@
Tror inte det har så mkt med honom som person att göra utan mer på upplägget. Förutsättningar vid nr 1 tycker jag fortfarande gör det "trampet" rätt ointressant. Ungefär lika ointressant som att cykla sträckan men bara få andas genom ett sugrör. Säkert görbart, men varför? Här är förutsättningarna betydligt mindre krystade och då tycker jag det är intressantare.Mot Sverigetrampet försök 1 så är han mycket mer accepterad på happy, särskilt med tanke på det rosa styret ?.
Vilken maskin till människa... Hoppas det blir sub100.
Låt oss säga att det kommer att handla om sekunder till den plats de utsett som mållinje - då blir det väldigt relevant att veta EXAKT hur långt det är mellan Karesuando och Treriksröset
Då räknar vi lika/likartat.Om uppgifterna i trackern stämmer och jag har räknat rätt är målgången (dvs. 2050 km) i närheten av Svappavaara, snarare än i Vittangi.
I min värld är det en väldigt bra prestation, men just asterisken gör att om jag vore den som var officiellt ansvarig för godkännande av rekord på sträckan Treriksröset-Smygehuk (och omvänt) så skulle jag inte räkna detta försök.Ska man vara petig (eller en tråkig jävel) får man redan nu konstatera att slutresultet oavsett vad kommer bli "Smygehuk-Treriksröset* på ca 100 timmar"
Edit: vilket är ett fantastiskt resultat, även med asterisk.
Treriksröset var väl aldrig slutmålet? Den sista etappen, liksom trackerkartan, slutar i Kilpisjärvi i Finland.
Och 4 m/s motvind.Det verkar var slakmota upp från Vittangi mot 2050 km-målet. Över 60 m stigning.
Min ridewithgps-höjdkurva säger ca 80 meter med toppen en liten bit innan målet.Det verkar var slakmota upp från Vittangi mot 2050 km-målet. Över 60 m stigning.
Då räknar vi lika/likartat.
www.instagram.com
Han körde bara de första 140 milen i tempoställning.