Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1Inte lätt att bli klok på trackern. Nu 10 km och 13 min, d.v.s. oerhört svårt.
Tror sannolikheten att en elitcyklist ger sig på en sådan grej unsupported under aktiv karriär är rätt liten. Har dock gärna fel.
Äh vadå, då skulle han ju få gå i mål i lite finare trakter iaf :-)Misstänker på att Richard vid målgång inte var så sugen på att köra tillbaka upp till norr och sedan halvvägs ner genom Sverige en gång till.
Jag väntar bara på att Strasser ska göra anspråk på rekordet. När han satte sin bästa tid på RAAM gjorde han ca 220 mil första tre dygnen, dvs han var sub-70 på den sträckan.Kanske man kan köra idioten mellan Värnamo och Klevshult för den approximativa distansen?
"Sverigelängding". det nya Everesting. Vem blir först på Zwift?Kanske man kan köra idioten mellan Värnamo och Klevshult för den approximativa distansen?
Det blir en lång rebel route ?"Sverigelängding". det nya Everesting. Vem blir först på Zwift?
www.instagram.com
![]()
Umara på Instagram: "När jag cyklade genom Sverige utan mat 2016 så hade jag i bakhuvudet att jag någon gång också ville köra vid ett senare tillfälle så snabbt som möjligt. Med bra energi men glatt oerfaren till flerdagars äventyr så lyckades jag k
565 likes, 33 comments - umarasports July 7, 2021: "När jag cyklade genom Sverige utan mat 2016 så hade jag i bakhuvudet att jag någon gång också ville köra vid ett senare tillfälle så snabbt som möjligt. Med bra energi men glatt oerfaren till flerdagars äventyr så lyckades jag krångla mig...www.instagram.com
Skulle precis posta om detta.
Sjukt ballt med sub72
E L Tr Ts Tv vr vt 1 539 15.32 1.45 1.29 34,7 28,7 2 634 21.02 1.45 1.38 30,2 26,0 3 861 28.42 <0.10 1.45 30,0 28,3 Tot 2034 64.16 3.30+ 4.52 31,6 27,6 E = Etapp L = Längd etapp (km) Tr = Tid rullandes Ts = Tid sovandes Tv = Tid vila (icke sömn) vr = snittfart rullandes vt = snittfart totalt (d.v.s. med tiden inkluderandes tid spenderad av cykeln)Som jag ser det borde det handla om att Rönn mkt sannolikt är en bättre cyklist medan Hasselmark är mer rutinerad vad gäller flerdagarsevenemang med mkt begränsad sömn.