Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ingen av dom som recenserar smartbikes i den tråden har köpt cyklarna själva. Dom är antingen återförsäljare eller snyltar på SCF:s Wahoo-cyklar. Undra om Vasa-Conny betalar förmånsskatt för sin kickr-bike? ???Smart bike till zwift
Hej, Funderar på att skaffa en smart bike för att kunna zwifta. Tanken är att hela familjen ska kunna använda den (två vuxna och två ungdomar), men jag gissar att det mest blir jag och äldsta dottern som kommer zwifta. Men vilken modell är lämplig? Jag har kikat en del på wattbike atom (next...happyride.se
Hej, jag är i startgroparna att köpa en Taxc Neo bike men vekar lite kring ramen. Bland annat DC Rainmaker och en till etablerad recencent menar att man lätt skaver insida lår/knän i ramen för att den är 6 cm bred. Är det något du också upplever?Jepp,
här har du en användare. Kör visserligen inte Zwift så kan inte säga nåt om just den kopplingen.
Med Fulgaz lirar allt 100%, mysigt med ökande fläktpust i fejset i takt med ökande "fart" - kul funktion...
Bra känsla i växlingarna, stabil nog för en fetgubbe och...tja....annars "cykellikt" så gott det går.
Speciellt bra (för mig) och det som tippade över mot köpknappen är att det är den enda trainern som har tillräckliga inställningsmöjligheter om man är välbyggd d.v.s. lång, de andra verkar mer gjorda för kortbeningar.
Fråga på om det är nåt speciellt du undrar:
Jag har nyligen köpt en sådan och kört ca 5 pass. Jag är 193 cm och jag har inte upplevt det problemet. Även min bror på 175 cm har provkört utan att märka det problemet alls.Hej, jag är i startgroparna att köpa en Taxc Neo bike men vekar lite kring ramen. Bland annat DC Rainmaker och en till etablerad recencent menar att man lätt skaver insida lår/knän i ramen för att den är 6 cm bred. Är det något du också upplever?