[Teaser] Downhill i Hammarbybacken

  • Trådstartare Trådstartare cal
  • Start datum Start datum
C

cal

Guest
[Teaser] Downhill i Hammarbybacken
Nu har det varit så dammigt här på forumet ett tag så nu behövs det en fräsch bild.

Andreas Ström rippar DH-spåret i Hammarbybacken på sin Intense. Här en bild på sluthoppet direkt ur kameran.


DSC_3964.jpg
 
[Teaser] Downhill i Hammarbybacken
Det där om damm var väl inte så snällt mot alla andra fräscha bilder som lagts upp?
...eller du glömde kanske lägga till en { ;) }

Cool bild iaf.
 
[Teaser] Downhill i Hammarbybacken
Riktigt fin! Längtar efter att se resten...

Kommer du förbi på tisdag och plåtar/cyklar mera?
 
Senast redigerad av en moderator:
[Teaser] Downhill i Hammarbybacken
Kul att bilden gillas.

Jag är där på tisdag, ska försöka att både hojja och plåta!
 
[Teaser] Downhill i Hammarbybacken
Jag knäpper en bild då och då, men för stunden ligger kameran långt in i garderoben. Den får ligga kvar där tills jag inte kan hålla mig längre.
 

Bilagor

  • stoffe.jpg
    stoffe.jpg
    127 KB · Besök: 19
[Teaser] Downhill i Hammarbybacken
Ska nog gå en fotokurs, sådana dära bra bilder går ju inte att ta... Kanske ska satsa på en riktig kamera med iställe för en pytteliten Nikon.. Eller så är det jag som är problemet, inte kameran...
 
[Teaser] Downhill i Hammarbybacken
cal-Henrik har varit så tyst på sistone att han säkert har något stort på gång. Kom tillbaka och damma av forumet.
 
[Teaser] Downhill i Hammarbybacken
Extreme Downhill Jogging.
Perfekt position, låg tyngdpunkt och blicken långt fram. Snyggt tagen kurva där med en hand som stryker gräskanten.
 
[Teaser] Downhill i Hammarbybacken
Jag såg den unga tjejjen med kameran och de två andra som satt där långt innan jag gick in i kurvan. Jag hade lång tid på mig att tänka "jag får fan inte lägga mig mitt framför picknicken".
 
Tillbaka
Topp