Tempopinnar för randonnörer

Kuddarna behöver längre bak imho
De är rätt flyttbara.
1000032377.webp

1000032378.webp

Funderar på att sätta ihop ett kit, vad tror ni blir mest komfortabelt av dom olika brackets som finns? Jag har ett 38cm drop bar styre (FSA compact), blir det bäst med sonic, neosonic eller flip-up brackets?
Extentions - 39a, 52a eller 52 ASA?

Hur långt är ett snöre?

Pinnar kan man byta ut, är ju typ billigare än spacers.
Justeringar däremot är det svårare med, så den som har flest möjligheter för kuddarna i längs och sidled är teoretiskt bäst. Sen om det blir bäst för dig och din ekonomi är svårt att säga.

Hur långt är ett snöre?

Pinnar kan man byta ut, är ju typ billigare än spacers.
Justeringar däremot är det svårare med, så den som har flest möjligheter för kuddarna i längs och sidled är teoretiskt bäst. Sen om det blir bäst för dig och din ekonomi är svårt att säga.
Alla har samma justeringar för kuddarna, det är mer hur grundpositionen hamnar. Plus att flip-up går att flippa upp då förstås =)

Sonic
1782221586403.webp

Neosonic
1782221613221.webp

Flip-Up
1782221638328.webp

Finns det verkligen någon bra anledning att inte välja Pro Missile? Det är i varje fall det enda alternativet jag hittat som går att justera åt alla håll.

Visa bilaga 837391
Är det dessa spacers som passar?

Ang missile så har jag bytt till dom extensions. Gillar verkligen den kraftiga vinkeln, fick justera höjden lite med en såg. Sen blev dom toppen.

Är det dessa spacers som passar?

Det ser rätt ut, och lika löjligt högt pris som när jag köpte.
Jag bytte dock ut skruvarna i kittet då de var av mjukost. Skruvarna är, om det är samma, av udda längd, så de gick inte att köpa på Bauhaus.

Lite meck, men jag gillar mina missile, och valde de pga att det var de enda som jag hittade då som gick att justera så mycket

Tillbaka
Topp