Tempopinnar för randonnörer
De är rätt flyttbara.Kuddarna behöver längre bak imho
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De är rätt flyttbara.Kuddarna behöver längre bak imho
Alla har samma justeringar för kuddarna, det är mer hur grundpositionen hamnar. Plus att flip-up går att flippa upp då förstås =)Hur långt är ett snöre?
Pinnar kan man byta ut, är ju typ billigare än spacers.
Justeringar däremot är det svårare med, så den som har flest möjligheter för kuddarna i längs och sidled är teoretiskt bäst. Sen om det blir bäst för dig och din ekonomi är svårt att säga.
Det skulle vara om ena kudden viker sig om man cyklar ned i ett potthål?Finns det verkligen någon bra anledning att inte välja Pro Missile? Det är i varje fall det enda alternativet jag hittat som går att justera åt alla håll.
Visa bilaga 837391
Är det dessa spacers som passar?Finns det verkligen någon bra anledning att inte välja Pro Missile? Det är i varje fall det enda alternativet jag hittat som går att justera åt alla håll.
Visa bilaga 837391
Är det dessa spacers som passar?
![]()
Distansbrickor PRO Spacer set Clip-on Alloy 2x10mm 4x20mm
Precision och justerbarhet för optimal aeroposition. PRO Spacer Set Clip-On Alloy är utvecklat för att ge cyklister möjlighet att finjustera aeropositionen med hög precision. Tillverkade i lätt och hållbar aluminium, dessa spacers används för att justera höjden på PRO Clip-On-bågar och aerostyren...www.bikester.se
Det skulle vara om ena kudden viker sig om man cyklar ned i ett potthål?
Finns det verkligen någon bra anledning att inte välja Pro Missile? Det är i varje fall det enda alternativet jag hittat som går att justera åt alla håll.