Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack!clnr sa:Det fanns ett klistrat inlägg när migrationen pågick. Men det är borttaget nu.
Rattnalle sa:Förvarna gärna lite tidigare till nästa försök. I en egen klistrad tråd så man ser :-)
Nu blev det lite "jaha?".
xyz-saft sa:Det är inte bara gubbarna på happy som är griniga, till och med forumet kämpar emot. :D
lundatok sa:Sen tänkte jag på det, hoppas ni ändrar så att ni inte skickar ut ett nytt lösenord utan hanterar det via formulär istället.
Det känns så där när ett nytt, användbart lösenord dimper ner i inboxen, utan att man blir tvingad att byta vid nästa inloggning.
Grymt. De här kommer gå som vinden!JohanA sa:Det är min gamla 386:a som kommit till användning igen =)
Ska kika på detDet behövs en avdelare mellan pinnade ämnen och övriga, eftersom forummotorn verkar varannanradsfärga de två oberoende. Så när det, som nu, är udda antal pinnade, får sista raden pinnat och första raden övrigt samma färg och flyter ihop visuellt.
Den texten är importerad så inget nytt där, den har nog hängt med länge men inte kanske visats på samma ställe.den där formuleringen "ocensurerat" har jag inte sett förut. är den ny? ska rasistgubbarna få härja fritt nu eller vad?
Kul att det du gillar! Jag har lagt in möjligheten att välja om man vill ha profilbilder eller ej. Här går det att ställa in: https://happyride.se/forum/account/preferencesNya forumet verkar fungerar bra av det lilla jag testat, jag gillar skarp nya designen faktiskt även fast jag tror många kommer ogilla att nu är profilbilder i forumet tex.
Den texten är importerad så inget nytt där, den har nog hängt med länge men inte kanske visats på samma ställe.
Tack! Ja det har varit körigt, men tredje gången gillt =)på så vis. bra kämpat med uppdateringen. vet hur jobbigt det är att göra sånt.
Hmm. Kanske att det har att göra med att den långa tråden importerades in från gamla forumet. Har du problem att komma till nya olästa inlägg även på de nya trådarna?
Nu ska det fungera. Fick precis igång min testannons.Tjena, funkar köp och sälj igen?
Nu ska det fungera. Fick precis igång min testannons.
Jag kommer försöka trimma till teman en del. Vilket tema använder du? och visar du profilbilder?Går det att göra "NY"-ikonen lite mer dämpad i färg och intensitet? Just nu lyser den extremt mot resten av forumet och stör ögat. Nåt i stil med #77aa77.
Jag kommer försöka trimma till teman en del. Vilket tema använder du? och visar du profilbilder?
Om du döljer forumet Elcykel så blir det kanske som du tänkte?Hur styrs vilken översikt över forumen?
Det är ju skillnad på 1: https://happyride.se/forum/forums/sveriges-trevligaste-cykelforum.1/ och 2: https://happyride.se/forum/ i hur de presenteras och varifrån de länkas. Vill man som jag ha alternativ 1 för översikt så är det en massa klickande för att komma dit.
Plus att det är redundans med ny-flaggor och avdelandet med "Trådarna nedan har inte uppdaterats sedan ditt senaste besök. " på alternativ 2.
Jag kommer försöka trimma till teman en del. Vilket tema använder du? och visar du profilbilder?