"The big lie" - YouTube om cykelmarknaden

Du glömde tullen, momsen och tjafset i din kalkyl. 140 räcker kanske till ekonomimodellen för 10' USD.
Jag har ägt en dyr handbyggt TI - med fälgbromsar! - dessbättre köpt begagnat. Så märkvärdig var den verkligen inte. Min 20' hemmabyggda rea-stålcykel är alla dagar både roligare och bättre. För mig. Så det rimliga i priser tål granskas.
Själen kostar ganska mycket.☺️

Snackar man stålram så går jag personligen och suktar efter en kona unit x med ngn slags altbar (vill ha backsweep). Den mycket beskedliga gravelcyklingen jag ägnat mig åt, skulle den förmodligen också funka för.

Jag frågade AI:

"vilken slags problem kan uppstå när människor lär sig att skriva genom stt läsa ai-genererade texter"

Fick följande svar:

AI tycks inte som många människor sakna förmåga till självkritik. Fast frågan är väl vad den gör med denna förmåga. Lite självförakt hos AIn skulle kanske vara nyttigt ibland?

Jag frågade AI:

"vilken slags problem kan uppstå när människor lär sig att skriva genom stt läsa ai-genererade texter"

Fick följande svar:

AI tycks inte som många människor sakna förmåga till självkritik. Fast frågan är väl vad den gör med denna förmåga. Lite självförakt hos AIn skulle kanske vara nyttigt ibland?
Du vet att om vi ställer samma fråga till samma AI så får vi olika svar? Det är så generativ AI fungerar. Den är inte deterministisk utan stokastisk.

Tillbaka
Topp