The Gravel tråd

  • Trådstartare Trådstartare Paco
  • Start datum Start datum
The Gravel tråd
Bra! Och såhär blev det 80 mm stam. Ska labba lite med styrhöjd , men känns funkis efter kort provrull. Hade tänkt begagnat för att testa konceptet, men så dök denna upp på Outlet hos LBS och jag blev lat 🙂.

20260618_131740~2.webp
 
The Gravel tråd
För en dryg vecka sedan promenerade vi vid vatten hemma, och jag tänkte "kan man inte cykla runt det här".

Improviserade en rutt på Komoot, tänkte "orkar jag 7 mil, som aldrig cyklar långt och helst inte ens sitter på en sadel?"

Stack iväg lite spontant i helgen. Väsby -> Stäket -> Livgardet -> Sigtuna -> Väsby

Slutade på 8 mil prick efter lite låtsasvägar på kartan och tveksama genvägar. "Lagom" på gränsen för mig iallafall, hade inte velat cykla mer den dagen.
Men riktigt fin runda, lär snurra där fler gånger.

20260621_113734.webp

20260621_105142.webp20260621_124445.webp20260621_120959.webp20260621_130836.webp
 
Tillbaka
Topp