The Gravel tråd
Bra! Och såhär blev det 80 mm stam. Ska labba lite med styrhöjd , men känns funkis efter kort provrull. Hade tänkt begagnat för att testa konceptet, men så dök denna upp på Outlet hos LBS och jag blev lat
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra! Och såhär blev det 80 mm stam. Ska labba lite med styrhöjd , men känns funkis efter kort provrull. Hade tänkt begagnat för att testa konceptet, men så dök denna upp på Outlet hos LBS och jag blev lat




Låter ju väldigt tidigt för hjortron. Säg till om du får för mycket när de väl mognatVar på hjortronjakt fick verkligen leta men hittade två kart efter 55km gravelåkning. Passerade en fäbod halvvägs, höll den stipulerade hastigheten. Kom hem efter 65km åkning, frugan var småsur men hunden var glad.Visa bilaga 838251Visa bilaga 838252Visa bilaga 838253Visa bilaga 838254
Bifogar karta på hjortronrutten. Vet ett ställe som tusentals motionärer cyklar förbi utan att plocka ett enda bär.Låter ju väldigt tidigt för hjortron. Säg till om du får för mycket när de väl mognat![]()