Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pirelli Cinturato Gravel M 45mm fram.Den stora frågan är vad blev det för däck![]()
Ventilhattarna får sitta kvar. Kul med lite färg på hojen. Nästa steg är att färgmatcha med vattenflaskhållare och garminskydd i samma färg
intervention... @happyiter är kallade
Jag kan skicka längre strumpor. Vad har du för storlek?Ventilhattarna får sitta kvar. Kul med lite färg på hojen. Nästa steg är att färgmatcha med vattenflaskhållare och garminskydd i samma färg![]()
OK, biljetter till Skopje bokade! Vi flyger (med glitch) nästa fredag. Landar nästan samma tid (jag 12.30, han 12.45). Han har fixat transfer till hotellet, där vi sover sista natten. Vi förbereder cyklarna, lämnar väskor och kör ner:
https://mapy.com/s/muhabaselo
105 km, 1350 meter. Lagom att komma till middag i Makedonski Brod
Dag 2, kollar jag om han är i form: 122 km och 2400m
![]()
Mapy.com
Popular map portal covering whole world by wide range of maps - basic, outdoor (hiking/cycling), traffic, winter. It offers possibility of aerial and 3D view. Extensive amount of travel points of interest. Users are able to search places, plan routes, measure ground and create and share own...mapy.com
Dag 3: 132 km och 1880m.
![]()
Mapy.com
Popular map portal covering whole world by wide range of maps - basic, outdoor (hiking/cycling), traffic, winter. It offers possibility of aerial and 3D view. Extensive amount of travel points of interest. Users are able to search places, plan routes, measure ground and create and share own...mapy.com
Hem flyger vi på måndag (tidigt morgon).
RR kommer efter resan![]()
Gratulerar till nedkomsten! Jag behöver också +1 (minst)... Får läsa på lite
OK, biljetter till Skopje bokade! Vi flyger (med glitch) nästa fredag. Landar nästan samma tid (jag 12.30, han 12.45). Han har fixat transfer till hotellet, där vi sover sista natten. Vi förbereder cyklarna, lämnar väskor och kör ner:
https://mapy.com/s/muhabaselo
105 km, 1350 meter. Lagom att komma till middag i Makedonski Brod
Dag 2, kollar jag om han är i form: 122 km och 2400m
![]()
Mapy.com
Dag 3: 132 km och 1880m.
![]()
Mapy.com
Hem flyger vi på måndag (tidigt morgon).
RR kommer efter resan![]()