Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kör du 46mm breda?SKS Bluemels alla dagar i veckan. Sitter bra och täcker bra.
Instämmer med Rompa. Ganska snygga också.Jag kör med Specialized´s egna aluminiumskärmar till min, bra passform och funkar bra.
Till Specialized dry-tech skärmar behövs en ”fender bridge” vid montering på en Diverege årsmodell 2020?Instämmer med Rompa. Ganska snygga också.
Jag har en 2022 och om jag minns rätt så medföljde det en fender bridge med cykeln.Till Specialized dry-tech skärmar behövs en ”fender bridge” vid montering på en Diverege årsmodell 2020?
De där plastclipsen är groteskt klena, haft sönder 3 st hittils och varit tvungen att använda en annan cykel som reservdelslager. Finns de som reservdel, vardå? Smått kriminellt att göra fästena i plast med de här klena dimensionerna och till detta pris. Tex biltema stänkornas för en 2 hunka är i metall. Synd på i övrigt trevliga stänkor.Små veka plastclips som går sönder lätt och inte överlever cykelställ och liknande. Ser att det finns reservdelar att köpa men för de pengarna förväntade jag mig lite bättre hållbarhet.
Jag köpte min beg (modell 2020/2021), inget sådant inkluderat. Får leta vidare efter en bridge.Jag har en 2022 och om jag minns rätt så medföljde det en fender bridge med cykeln.
De där plastclipsen är groteskt klena, haft sönder 3 st hittils och varit tvungen att använda en annan cykel som reservdelslager. Finns de som reservdel, vardå? Smått kriminellt att göra fästena i plast med de här klena dimensionerna och till detta pris. Tex biltema stänkornas för en 2 hunka är i metall. Synd på i övrigt trevliga stänkor.
till gamla. Till nya (efter 2020) så 52mm eller vad de ärKör du 46mm breda?
är det 52 mmm varianten du använder?Jag kör med Specialized´s egna aluminiumskärmar till min, bra passform och funkar bra.
Tror inte det, mina 47mm Pathfinder gick inte in iaf under dem ja hade.är det 52 mmm varianten du använder?