[Tisdagsrajd] - Hellas - 21/1

Jag kommer men får se hur det kommer att gå att ta sig fram med mina för ändamålet dåligt anpassade däck...
Sprang delar av rutten vi i långsamma gruppen cyklade i tisdags igår kväll.

Det var ett tag sedan nu, men jag kommer nog.

Edit: Uppdatering: Det är officiellt, jag kommer. Nytt för ikväll: 785 mm styre och 80 mm stam :-)

Senast ändrad:
Arrgh, för mycket barn ooch vattkoppor. Höjer redan nu en flagga för en revanchrunda på lördag kl10. Passa på att köra upp lite fina spår ikväll.

Tackar för ikväll,det var mycket trevligt!

Underlaget var bra, relativt hårdpackad snö för det mesta och fåtal hala partier. Hade ett par nära döden upplevelser då kroppen ville fortsätta framåt men cykeln ville glida åt sidan, men jag försökte vara avslappnad och lyckades rädda situationen :-)

Nya setupen i cockpit funkade bra med bredare styre och lite längre styrstam, klart godkänt.

Vet inte vad du heter, som hade däck som inte var så lämpade, tycker du kämpade på bra så länge det höll. Hoppas du får dina nya däck snart.

/Hakan

Tusen tack för dina värmande ord! Det värmer en nybörjares hjärta!
Jag hade också ett antal nära döden upplevelser och har färggranna lår idag :-).
Tack alla för ert tålamod med mig!
/ Pernilla

Jag tycker det är sjukt orättvist att alla får ha kul, medans jag sitter här och skyfflar i mig smärtstillande och kollar på A4 blåmärket på min axel...som i för sig har nu bytt färg till orange.
Ser fram emot när jag kan tisdagsrajda med er!

Det finns ljus i mörkret.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    58.3 KB · Besök: 13
Tillbaka
Topp